بازدید استاندار یزد  از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد

یزدفردا "استاندار یزد در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: "خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ارزنده و قابل تقدیر است"

استاندار یزد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری از بخش های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد بازدید کرد.

محمدرضا فلاح زاده در این بازدید ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری از مدیرکل، کارمندان و امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به دلیل کار بی منت و مضاعف آنها در راستای کمک به محرومین و نیازمندان قدردانی کرد.

وی با اشاره به سنت حسنه انفاق گفت: اسلام همواره به این سنت تأکید کرده است به نحوی که در قرآن کریم از کلمه انفاق 96 بار یاد شده است.

مهندس فلاح زاده از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهادی مورد اعتماد عموم مردم یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی توانسته است با همکاری مؤثر مردم و با کمک های قابل تقدیر دولت خدمات متنوع و قابل قبولی در راستای سلامت خانواده ها و صیانت از عزت و کرامت آن ها ارائه نماید.

استاندار یزد بر تعلیم و تربیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد تأکید کرد و افزود: شما امدادگران باید فرصت های شغلی با سرمایه کم و زودبازده برای مددجویان فراهم آورید.

در این بازدید همچنین حمید نصیری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد هم ضمن ارائه گزارش عملکرد 32 ساله از این نهاد گفت: در حال حاضر بیش از 48 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند.

مهندس فلاح زاده از مردم شریف استان یزد خواست تا با تأسی از آیه شریف "فَاستَبِقُوالخَیرات" فردا با حضور پررنگ خود در جشن نیکوکاری موجبات تقویت همبستگی های اجتماعی را فراهم آورده و عمل به آیات الهی را در احیاء سنت های حسنه اسلامی به اثبات رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا