پیست اسکیت بوستان فراغه ابرکوه به بهره برداری رسید

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: همزمان با چهارمین روز از هفته منابع طبیعی،پیست اسکیت بوستان فراغه به بهره برداری رسید.

با حضور جلیل کهدوئی از مسئولان اداره کل منابع طبیعی استان یزد، رئیس تربیت بدنی ابرکوه و مسئولان هیئت اسکیت شهرستان ابرکوه و جمعی از اسکیت سواران، بهره برداری از پیست اسکیت بوستان فراغه ابرکوه آغاز شد.

این پیست اسکیت با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال توسط اداره منابع طبیعی ابرکوه احداث شده است. بوستان فراغه تنها بوستان شهرستان ابرکوه است که با توجه به قرار داشتن در مسیر یک راه ارتباطی پر تردد، همیشه و بویژه ایام تعطیل مورد استفاده مسافران قرار می گیرد.

این بوستان همچنین با توجه به نزدیکی به شهر ابرکوه در طول سال نیز پذیرای مردم شهرستان ابرکوه می باشد که از کمبود امکانات تفریحی رنج می برند.

بوستان فراغه اخیرأ به عنوان بوستان شاخص استان یزد انتخاب شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی ابرکوه نیز در حاشیه این مراسم، از تلاش اداره منابع طبیعی در گسترش ورزش قدر دانی نمود.

ابوالفضل قاسمی اظهار امیدواری نمود که، اقدام منابع طبیعی شهرستان در احداث فضاهای ورزشی، الگوی دیگر ادارات و ارگان ها قرار گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی خود در جهت کمک به انجام این امور نیز خبر داد.

در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی، همچنین جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حضور در فضای سبز بین راهی و به یاد 275 شهید گلگون کفن شهرستان ابرکوه در این مسیر اقدام به غرس نهال کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا