مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي عنوان كرد:


ارائه خدمات آستان قدس با هدف ترويج سيره رضوي


مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: مجموعه آستان قدس رضوي متعلق به همه مردم دنيا است و ارائه خدمات در اين مجموعه با هدف ترويج سيره رضوي و آشنايي با سيره ناب اسلامي است.


به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، حسين يوسفي صبح امروز در نشستي صميمانه با اصحاب رسانه افزود: ايران اسلامي كه زنگ بيداري در جهان اسلامي را نواخته و رنگ اسلام را بر قامت جهان پوشانده است، بايستي الگوهاي مناسب را در جهان اسلام به مردم بشناساند و به طور قطع آستان قدس يكي از عظيم‌ترين مجموعه‌هايي است كه نه تنها در كشور بلكه در آن سوي مرزها نيز مي‌تواند الگودهنده و تاثير گذار باشد.


وي پرداختن به جنبه‌هاي مختلف اسلامي با محوريت انديشه اسلامي در حوزه‌هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، عمراني و همچنين ثبات در حوزه مديريت را از مشخصه‌هاي بارز براي الگو قرار گرفتن جهان اسلام بيان كرد.


يوسفي با بيان اينكه آستان قدس رضوي بالاترين ظرفيت‌هاي هنري در كشور را داراست، افزود: اين مجموعه درحوزه صنعتي، فرهنگي، تعليم و تربيت، درماني و ايجاد اشتغال با حفظ ارزش‌هاي ناب اسلامي و رضوي وارد شده است.


وي در خصوص آگاهي جوامع بشري درباره جهان اسلام متذكر شد: زماني مردم جهان با سيره‌ي ناب رضوي و مباني اسلامي آشنا مي‌شوند كه اصحاب رسانه اين ظرفيت‌ها را شناسايي كرده و به صورت مطلوب به مردم انعكاس دهند.


وي بابيان اينكه حدود 25 هزار خدمت‌گزار با عشق و علاقه به دستگاه منتسب به حضرت رضا(ع) خدمت مي‌كنند، اظهار داشت: اميدورايم بتوانيم با كمك اصحاب رسانه، ذره‌اي از اين بار معنوي را به جهان تشيع منتقل كنيم.


يوسفي بيان كرد: انعكاس اخبار و اطلاعات براي اصحاب رسانه ارزش‌ ذاتي دارد و انعكاس اخبار در آستان قدس رضوي با توجه به انتساب به بارگاه حضرت رضا(ع) تفاوتي خاص و ويژه با ديگر اخبار رسانه‌ها دارد.


مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: براي آشنايي بيشتر اصحاب رسانه با توانمندي‌هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و عمراني آستان قدس رضوي تورهاي خبري در سال آتي درنظر گرفته شده است.


در اين جلسه‌، نمايندگان روزنامه‌هاي خراسان، قدس، اطلاعات، جمهوري اسلامي، كار و كارگر و كيهان و خبرگزاري‌هاي مهر، شبستان، ايرنا، ايسنا، باشگاه خبرنگاران جوان و صدا و سيماي خراسان رضوي در سخناني به ظرفيت‌هاي بالاي مجموعه اشاره كردند و خواستار تعامل دوگانه‌ بين رسانه‌ها و اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي و همچنين رفع موانع احتمالي براي دستيابي به پوشش‌هاي خبري در حوزه اماكن متبركه شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا