امام جمعه یزددربازدیداز نمايشگاه ملی صنايع دستی با مضامين قرآنی:

صنايع‌دستی با موضوع قرآنی بایدبیش از گذشته گسترش يابد


یزدفردا نماينده ولی‌فقيه و امام‌جمعه يزد در حاشيه افتتاح نخستين نمايشگاه ملی صنايع دستی با مضامين قرآنی در يزدگقت: بايد از تمام مسئولينی كه باعث شده‌اند قرآن‌كريم اسماء و آيات‌الهی در معرض ديد مردم قرار گيرد تشكر كرد.

حجت الاسلام والمسلمين محمد علی صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگاران بااشاره به ايجاد دانشكده هنرهای اسلامی در يزد افزود: با همت بلند مسئولان دانشكده هنرهای اسلامی در شهر يزد راه‌اندازی تا زمينه گسترش صنايع‌دستی قرآنی در اين استان فراهم آيد.

وی اظهارداشت:با همت بلند مسئولان اين توفيق را داشته باشيم كه با ايجاد دانشكده هنرهای اسلامی در استان يزد، صنايع‌دستی با موضوع قرآنی در اين شهر بيش از گذشته گسترش يابد.

وی گفت: هر نوع خدمتی كه در زمينه قرآن باشد ارزشمند است و به خصوص هنری كه با دست روی چوب، فلز و با ريزه‌كاری‌های بسيار خاص انجام شده باشد ارزشی غير قابل توصيف دارد.

صدوقی با اشاره به اينكه هنر همراه با عشق توانسته چنين آثار زيبايی را خلق كند،تصریح کرد:در اين نمايشگاه هنر و عشق با هم مخلوط شده‌اند كه تمام انگيزه هنرمندان خدايی بوده است و اميدواريم توفيق زيارت اينچنين آثاری نصيب مردم هنر دوست يزدی شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا