پایین بودن درصد قبولي دانش آموزان خاتم در دانشگاهها


یزدفردا "فرماندار در خاتم در جلسه شوراي آموزش و پرورش به تقويت بنيه علمي دانش آموزان تاكيد كرد


فرماندار خاتم تصريح كرد طي دو سال گذشته متاسفانه قبولي دانش آموزان در دانشگاهها در اين منطقه پائين بوده و لذا بايد برنامه ريزي نمود تا با برگزاري كلاسهاي جبراني نسبت به تقويت بنيه علمي دانش آموزان اقدام كرد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، امامي با اشاره به هفته تربيت افزود تربيت ديني و اسلامي و آشنائي دانش آموزان با ارزشها و اصول اسلامي از جمله اهداف آموزش و پرورش مي باشد وانشا ا... در اين هفته با اجراي برنامه هاي متنوع بتوان در تربيت اسلامي فرزندان اين مرز و بوم اقدامات خوبي انجام داد.

وي در ادامه به اعتبارات اختصاص يافته در سال جاري به آموزش و پرورش اشاره و افزود در سال جاري اعتبارات خوبي از محل كميته برنامه ريزي جهت تجهيز و تعمير مدارس اختصاص گرديد و انشا ا... در سال آينده نيز در جهت ارتقاء و تجهيز مدارس بايد برنامه ريزي و اقدام لازم معمول گردد .

در پايان پس از ارائه برنامه ها و پيشنهادات مقرر شد آموزش و پرورش نسبت به راه اندازي دو واحد قرائت خانه دانش آموزي ويژه خواهران و برادران دوره پيش دانشگاهي راه اندازي و در ايام نوروز با دعوت از دبيران با تجربه از ساير شهرستانها نسبت به برگزاري كلاسهاي جبراني اقدام نمايد و همچنين مقرر شد با هماهنگي اداره تبليغات اسلامي نسبت به جذب ائمه جماعت در كليه مدارس اقدام گردد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا