فرزندان قذافي خواستار بركناري وي از قدرت هستند

به گزارش فارس به نقل از القدس العربی، گزارش صهیونیستی منتشره تاکید می‌کند، در پی وقوع انقلاب لیبی فرزندان قذافی از پدر خود خواسته‌اند، از قدرت کناره‌گیری و به نیکاراگوئه سفر کند.رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از نزدیکان خانواده قذافی که هم اکنون در خارج لیبی به‌سرمی‌برند، ‌اعلام کرد، فرزندان قذافی موفق شده‌اند، موافقت "مانوئل اورتگا " رئیس جمهور نیکاراگوئه را که مورد حمایت کاخ سفید است،‌ برای سفر قذافی و خانواده‌اش و دادن پناهندگی سیاسی به آنها به دست آورند.

نزدیکان قذافی تاکید کردند، با این حال قذافی این درخواست و کناره گیری از قدرت را رد و بر ادامه سرکوب مردم لیبی پافشاری می‌کند و تنها کسی که از وی در این راه حمایت می‌کند، سیف الاسلام یکی از فرزندانش است.

صوت الطلیعه" لیبی نوشت که صفیه، همسرقذافی و عائشه، دخترش و همسران فرزندان او به همراه نوه‌های قذافی، به وین، پایتخت اتریشگریختند.

این پایگاه خبری با اعلام این مطلب می‌افزاید که 14 نفر از افراد خانواده قذافی به وین رسیده‌اند و به نام عایشه بومنیار برای هر کدام از این خانواده‌ها در "امپریال هتل" در شهر وین سوئیت‌هایی رزرو شده است که به صورت اولیه، مدت رزرو اتاق‌ها بیشتر از دو هفته است.

خانواده قذافی در این مسافرت که بیشتر به فرار از لیبی در پی تسلط انقلابیون بر بیشتر مناطق این کشور شباهت دارد، شامل صفیه همسر وی و عایشه دخترش و فرزندان وی و همچنین همسران "الساعدی" و "هانیبال" دو تن از فرزندان قذافی به همراه نوه‌های اوست.

علاوه بر اینها همسر "عبدالله السنوسی" دوست صمیمی صفیه به همراه فرزندان خود در این مسافرت با خانواده قذافی حضور دارند.

این هواپیما از لیبی خارج شده و سعی کرده تا در مالت فرود بیاید که البته اجازه فرود به آن در این کشور داده نشده است.

این در حالی است که از زمان انتشار این خبر، تعداد زیادی از مردم، در اعتراض به حضور خانواده قذافی در این هتل، در مقابل آن تجمع کرده و جنایات معمر القذافی علیه مردم لیبی را محکوم کرده اند.

خانواده قذافی در اتاقی بسیارمجلل در یک ضلع ساختمان هتل اقامت گزیده اند که به "بال پادشاهی" مشهور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا