فرماندارخاتم خبرداد :

  اشتغال به کار 2101 نفر در خاتم طي دو سال گذشته

  یزدفردا " فرماندار خاتم با اعلام اين خبر افزود خوشبختانه طي دو سال گذشته تعداد 2101 نفر در شهرستان خاتم در بخشهاي مختلف كشاورزي ، صنعت ، تاسيسات و ... مشغول كه 278 نفر از افراد مذكور را فارغ اتحصيلان دانشگاهي تشكيل ميدهد كه در ادارات و نهادهاي مختلف اين شهرستان به كار مشغول و مابقي افراد عادي ميباشند كه با اخذ تسهيلات خوداشتغالي در حرفه هاي مختلف مشغول به كار شده اند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ،وي در ادامه افزود متاسفانه شهرستان خاتم از يك طرف به دليل عدم وجود كارخانجات صنعتي و همچنين ركود فعاليتهاي كشاورزي بدليل خشكسالي و از طرف ديگر بدليل بالا بودن جمعيت جوان و پويا نسبت به ساير مناطق استان با بيكاري بيشتري روبرو است كه اينجانب از ابتداي مسئوليت به اين مهم توجه داشته و پي گيريهاي زيادي را در جهت جذب سرمايه گذاران انجام داده و كلنگ احداث 5 واحد كارخانجات صنعتي نيز به زمين زده شد اما متاسفانه به دليل عدم همكاري شركت آب منطقه اي و ندادن مجوز برداشت آب مورد نياز تاكنون هيچيك از اين واحدهاي صنعتي راه اندازي نگرديده است و در صورت اعطاي مجوز آب و احداث اين 5 واحد صنعتي مشكل بيكاري در شهرستان خاتم حل خواهد شد .

امامي در پايان به احداث مجتمع پتروشيمي اشاره و افزود احداث اين پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان بوده كه تاكنون با پي گيريهاي انجام شده مجوز خوراك اين مجتمع اخذ و در سفر سوم رياست جمهوري و توسط وزير محترم راه و ترابري به عنوان نماينه تام الاختيار رئيس جمهور كلنگ احداث اين مجتمع به زمين زده شد و انشا ال... با احداث اين پروژه مهم مشكل بيكاري در اين منطقه به كلي مرتفع خواهد شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا