فرماندار خاتم در جلسه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي :

اعتياد به مواد مخدر و طلاق از جمله آسيبهاي اجتماعي اين شهرستان مي باشد

یزدفردا : فرماندار خاتم در جلسه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي كه با شركت امام جمعه ، مسئولين ادارات ، كارشناسان و فعالين اين عرصه در محل فرمانداري تشكيل گرديد تصريح كرد تربيت ديني كودكان در ابتداي زندگي و عمل به ارزشهاي ديني و اسلامي بهترين راه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي است .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، فرماندار خاتم  افزود: خانواده يكي از عوامل موثر در رشد همه جانبه كودك و نوجوان است و اولياء بايد با آموزش علوم ديني و ... نقش خود را در تربيت فرزندان به خوبي ايفا نموده و در ادامه آموزش و پرورش نيز به عنوان خانه دوم در تربيت دانش آموزان و جلوگيري از آسيبهاي اجتماعي برنامه ريزي نمايد .

فرماندار خاتم در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار داشت دشمنان نظام از راههاي مختلفي سعي در انحراف جوانان اين مرز و بوم را داشته اند اما جوانان با عمل به آموخته هاي ديني و فرامين مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) تمامي نقشه هاي شوم آنها را نقش بر آب نمودند و انشا ا... در مقابل جنگ نرم آنها نيز پيروز خواهند شد .

فرماندار در پايان افزود اعتياد به مواد مخدر و طلاق از جمله آسيبهاي اجتماعي اين شهرستان مي باشد كه الحمد ا... با برنامه ريزيهاي انجام شده در سال جاري شاهد كاهش اين آسيبها در شهرستان بوده و بايد برنامه ريزي نمائيم تا اين آسيبها در شهرستان به پائين ترين حد ممكن كاهش يابد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا