وزير اموراقتصادي و دارايي:
عیدی بیش از 70 درصد کارکنان دولت پرداخت شده است

سید شمس‌الدین حسینی گفت: اگر دستگاهی برای پرداخت عیدی کارکنان خود دارای مشکل اعتباری باشد، در صورت اعلام به وزارت اقتصاد این مشکل را نیز برطرف می‌کنیم زیرا عیدی جزو اولویت‌های پرداختی بوده است

وزیر اموراقتصادی و دارایی با بیان اینکه عیدی بیش از 70 درصد کارکنان دولت پرداخت شده است، دلیل پرداخت نشدن عیدی سایر کارکنان را مشکل داخلی برخی دستگاه‌ها و یا نگرفتن مبلغ عیدی از خزانه توسط سازمان یا دستگاه‌ها بیان کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از ایرنا، سید شمس‌الدین حسینی در حاشیه جلسه هیئت دولت یادآورشد: این آمار تا هفته گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشتر دستگاه‌ها عیدی کارکنان خود را از خزانه گرفته و پرداخت کرده‌اند، افزود: تاخیر در پرداخت عیدی برخی دستگاه‌ها ممکن است به دلیل مشکلات داخلی آنها باشد. 


پرداخت عیدی دستگاه‌ها از خزانه‌داری در بهمن‌ماه

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: به خزانه‌داری دستور داده شده بود تا عیدی همه دستگاه‌ها را در بهمن‌ماه پرداخت کند.

حسینی همچنین افزود: اگر دستگاهی برای پرداخت عیدی کارکنان خود دارای مشکل اعتباری باشد، در صورت اعلام به وزارت اقتصاد این مشکل را نیز برطرف می‌کنیم زیرا عیدی جزو اولویت‌های پرداختی بوده است.

وی تاخیر دستگاه در گرفتن عیدی کارکنان خود از خزانه را از دیگر دلایلی برشمرد و گفت: ممکن است تعداد معدودی دستگاه به این دلیل نتوانسته باشند عیدی کارکنان خود را پرداخت کنند.

وزیر اقتصاد در عین حال تصریح کرد: در روزهای پایانی سال و عید نوروز هیچ مشکلی در تامین نقدینگی وجود ندارد و این مسئله به بهترین شکل انجام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا