سال آينده سال شكوفايي مناطق شهرداري يزد در زمينه فناوري اطلاعات خواهد بود

یزدفردا "در جلسه‌اي كه روز گذشته با حضور شهردار يزد، معاونين شهرسازي و اداري مالي شهرداري يزد، مديرعامل سازمان فاوا و مديران و معاونين مناطق برگزار شد، چشم‌انداز سال آينده پروژه‌هاي فناوري اطلاعات مناطق سه‌گانه و ناحيه تاريخي شهرداري يزد مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا در اين جلسه مهدي فعالي ضمن اعلام اين مطلب كه سال آينده سال شكوفايي مناطق شهرداري يزد در زمينه فناوري اطلاعات خواهد بود، اعلام كرد مكانيزاسيون اغلب واحدهاي مناطق شهرداري در سال آينده به اتمام خواهد رسيد.

وي افزود ساماندهي بايگاني‌هاي مناطق شهرداري كه از سال 86 شروع شده بود در سال 90 به اتمام خواهد رسيد و با ارتقاي نرم‌افزار سيستم جامع شهرسازي كه آن هم در سال آينده انجام خواهد شد شاهد ارائه بعضي از خدمات به شهروندان بر بستر اينترنت خواهيم بود.

مديرعامل سازمان فاوا، پيشخوان الكترونيك كه در آن ارباب رجوع با مراجعه به شهرداري براي انجام امور خود فقط به يك نفر كه در پيشخوان منطقه مستقر است مراجعه مي‌كند و پيگيري تمام امور مربوط به آن شخص را كارمند شهرداري انجام مي‌دهد، را از جمله فعاليت‌هاي جديد شهرداري يزد عنوان كرد.

در پايان اين جلسه فعالي ضمن اعلام اين نكته كه يكپارچگي مناطق شهرداري در پياده‌سازي سيستم‌ها و ارتباطي كه فيمابين كليه سامانه‌هاي اجرايي در شهرداري يزد وجود دارد ويژگي مهمي مي‌باشد كه اين شهرداري را به يكي از شهرداري‌هاي شاخص در زمينه فناوري اطلاعات تبديل كرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا