حداد عادل به خانه ملت خبر داد:


تدوین متنی با عنوان روش اقدام در اولین جلسه کمیته شناسایی گروه های ضدانقلاب


یزدفردا "حدادعادل از برگزاری نخستین جلسه كمیته شناسایی گروه های ضدانقلاب خبر داد و تدوین متنی با عنوان روش اقدام خبر داد


رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری نخستین جلسه كمیته بررسی و شناخت گروه های ضدانقلاب، در جلسه امروز مجلس و تدوین متنی با عنوان روش اقدام خبر داد.


غلامعلی حداد عادل در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، ضرورت تشكیل چنین كمیته ای را رسیدگی به ابعادمختلف آشوب ها عنوان كرد و افزود: مهمترین ضرورت ایجاد این كمیته این است كه مجلس به یك اقدام موضعی و شعاری اكتفا نكند.


عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس، اظهار كرد: این كمیته بررسی های بیشتری در این رابطه خواهد كرد تا بتواند گزارش دقیق تری از ابعاد مختلف حادثه دیروز به ملت ایران بدهد.


نماینده مردم تهران ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس همچنین درخصوص زمان تشكیل جلسات این كمیته گفت:‌نخستین جلسه این كمیته امروز در مجلس با حضور روسای كمیسیون ها تشكیل شد و متنی به عنوان روش اقدام كه در اختیار هیات قرار می گیرد، تدوین شد.


به گفته حداد عادل،‌در این جلسه ها ابعاد سیاسی، امنیتی، قضائی و فرهنگی این حادثه بررسی خواهد شد.


علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس دستور تشكیل كمیته ای متشكل از روسای پنج كمیسیون حقوقی و قضائی، امنیت ملی، اصل 90 فرهنگی و شوراها برای شناسایی گروه های ضدانقلاب را داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا