متن كامل پیام انصراف كرش از پذیرش سرمربیگری تیم ملی ایران


یزدفردا "سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران متن كامل پیام انصراف كارلوس كرش از پذیرش سرمربیگری تیم ملی را منتشر كرد.


این مربی پرتغالی در این پیام خطاب به علی كفاشیان نوشت :


رئیس محترم فدراسیون فوتبال ایران

جناب آقای علی كفاشیان


من با اندوه و ناراحتی زیاد باید انصرافم را درباره دعوت شما و همچنین فرصت سرمربیگری تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در راه راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل اعلام كنم و از صمیم قلب باید از دعوت سخاوتمندانه شما تشكر كنم.


ابتدا باید بگویم كه تصمیم من تنها به دلیل مسائل شخصی بوده است و این تصمیم قابل تغییر نیست.


موارد بسیاری وجود دارد كه من باید از شما به خاطر آنها تشكر كنم

امیدوارم بتوانم قدردانی صمیمانه خود را برای آنچه شما انجام داده اید كه سرمربیگری من در تیم ملی ایران میسر شود؛ ابراز كنم.


من به شما و طرفداران فوتبال ایران این تضمین را می دهم كه تصمیم من به خاطر مسایل شخصی و كاملا غیر فوتبالی بوده است كه متاسفانه نتوانستم این مشكلات را برای سرمربیگری تیم ملی ایران حل كنم.


من درباره فوتبال ایران اطلاعاتی داشتم اما اكنون با دیدن شور وهیجان مردم ایران برای فوتبال وهمچنین برخورد و خوش آمدگویی كه از مردم ایران دیدم ؛ تشكر می كنم و می توان با اطمینان بگویم حالا در مورد فوتبال ایران اطلاعات خوبی دارم بازی تیم ایران در مقابل روسیه را دیدم و می توانم به صراحت بگویم كه آینده خوبی در انتظار فوتبالتان است و آینده درخشانی برای تیم ملی متصور هستم .


در پایان باید بگویم متاسفانه در این زمان خاص به دلایل خانوادگی و شخصی ( همان طور كه مسایل شخصی برای همه ما اهمیت دارد) مجبورم تصمیم نپذیرفتن سرمربیگری تیم ملی را بگیرم و می دانم كه شما حتما من را درك می كنید چرا كه نمی توان از كنار مشكلات خانوادگی به سادگی گذشت.


جناب رییس می خواهم چند كلمه ای درباره دوست عزیزم جناب آقای ترابیان هم بنویسم.

شما برای تعهدی كه نسبت به هواداران فوتبال ایران دارید؛ قابل ستایش هستید برای تعهد و دیدگاهتان درباره اینكه چطور باید به موفقیت در فوتبال برسید و همین طور برای این مسایل مهم قابل ستایش هستید باید بگویم كاملا در این راه از شما حمایت می كنم و برای كار سختی كه شما در این پروژه داشته اید و دقت در كارهای مهمی كه انجام داده اید؛ از شما تشكر می كنم.


هرگز زحمات و كارهایی كه برای من و تیم دستیارانم انجام داده اید را فراموش نمی كنم و باز هم از شما تشكر می كنم چرا كه حمایت های شما را برای من فراموش ناشدنی است بهترین آرزوها را برای موفقیت فدراسیون فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل دارم.

با صمیمانه ترین احترام

كارلوس كرش

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا