معاون توسعه مشارکتهاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشور :

يزد رتبه نخست مشارکتهاي مردمي در کشور

به گزارش روابط عمومي کميته امداد: همايش بزرگ انفاق با شعار انقلاب اسلامي، تعليم و تربيت ، انفاق و عدالت در سالن تربيت معلم شهيدپاکنژاد استان يزد برگزار گرديد.

اين همايش به مناسبت ايام ا... دهه فجر انقلاب اسلامي و به منظور تجليل از دست اندرکاران و مديران مدارس که در جشن عاطفه ها کميته امداد امام خميني (ره) استان يزد را ياري نموده اند برگزار گرديد.

در اين همايش معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشور، دبير ستاد احياي زکات کشور، مسئولين استاني و بيش از 700 نفر از مديران مدارس حضور داشتند.

در اين همايش مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان يزد با اشاره به زحمات مديران مدارس و همچنين دست اندرکاران آموزش و پرورش در برگزاري جشن عاطفه ها از زحمات آنها تقدير و تشکر کرد.

مهندس نصيري همچنين بر نهادينه کردن سنت حسنه انفاق در مدارس تأکيد نمود.

مديرکل آموزش و پرورش استان يزد هم در اين مراسم گفت : در اسلام فرهنگ انفاق يک فرهنگ غني است که باعث مسئوليت فرد در مقابل جامعه و متقابلا مسئوليت جامعه در مقابل فرد مي شود .

رحيمي نژاد وي تمامي فرهنگيان را جهت همکاري با کميته امداد امام خميني (ره) در راستاي ترويج سنت هاي حسنه اسلامي هدايت نمودند .

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) کشور هم در اين همايش گفت: 700 هزار دانش آموزتحت حمايت در سراسر کشور از خدمات اين نهاد استفاده مي نمايند.

سعيد ستاري استان يزد را پيشرو در زمينه هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي دانست و افزود: استان يزد در بحث مشارکت هاي مردمي و انفاق از نظر سرانه جمعیت رتبه نخست را در کشور داراست.

در پايان اين مراسم به 49 نفر از مديران برتر در برگزاري جشن عاطفه هاي سال جاري و سال گذشته با اهداي لوح سپاس ، تقدير به عمل آمد .

اهداي جوائزي به 32 نفر از حضار به قيد قرعه به مناسبت سي و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و همچنين اجراي موسيقي از برنامه هاي جنبي اين همايش بزرگ بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا