بیانیه تشکل های فرهنگی محله صفائیه یزد به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه

خداوند به تمام ملائکه امر کرد تا در مقابل انسان سجده کنند . همه سجده کردند الا ابلیس که با تکبر از دستور خداوند سرپیچی کرد و از درگاه الهی رانده شد او از خدا در خواست کرد تا روز قیامت به او مهلت دهد و خدا تا روز معلوم به او فرصت داد . ابلیس قسم یاد کرد تمام فرزندان انسان را با بغض و کینه به هلاکت بکشاند به جز بندگان مخلَص را . پیامبران الهی یکی پس از دیگری برای نشان دادن راه راست و حقیقت آمدند اما شیطان رانده شده بزرگترین سد ها را در برابر پیامبران الهی به وجود آورد و عده ای از فرزندان انسان را گمراه نمود . تا این که خورشید وجود نازنین پیغمبر بر ظلمت و گمراهی عالم تابید و فریاد یاس و ناامیدی ابلیس بلند شد . اما مگر شیطان قسم خورده دست خواهد کشید و مگر فراموش میکند که به خاطر تکبر به انسان از درگاه الهی رانده شده است ؟ باز ابلیس دست به کار شد . سقیفه را رقم زد ، و یاران شیطان دختر پیامبر(ص) حضرت فاطمه(س) را بین در و دیوار ، وصی رسول خاتم حضرت علی (ع)را در محراب خون ، امام کریمان امام حسن مجتبی (ع) را مسموم و امام حسین (ع) را در کربلا به شهادت رساندند.

آری تاریخ در گذر است و انسان با ناسپاسی و خدعه شیطان قلب عالم امکان را به پرده غیبت فرو فرستاد .اما وعده خداوندکه فرمود عاقبت زمین از آن بندگان صالح می باشد حتمی است و خداوند هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که آنها خودشان اسباب تغییر را ایجاد کنند . ابلیس و فرزندان جن و انس او دنیا را به سمت ظلمت کشیدند و دنیا را پر از نا امنی و بغض و کینه نمودند . ملت های مظلوم در چنگال ابلیس اسیر شدند و دستان ابلیس از آستین فرزندان خبیثش به نام صهیونیسم بیرون آمد؛ ظلم بر روی ظلم: یک روز در لباس فراماسونی یک روز در لباس انسان محوری و یک روز در لباس دولتی مستکبر در شرق و غرب عالم و.... و چه مظلوم است فرزند صالح انسان . اما عاقبت از آن متقین است .

شیطان بزرگ که امریکا نام گرفت شروع به ظلم و ستم و غارت عالم نمود . در شبکه های مخوف دنیا پرستی جمع شدند و برای نابودی و به هلاکت کشاندن دنیا شروع به برنامه ریزی کردند . با فتنه گران صهیون برنامه غارت و هلاکت دنیا را ریختند و عالم به سمت نابودی می رفت و...

ناگهان فریادی از نقطه ای از دنیا بلند شد . فریاد از عمق جان مظلومان عالم در یک صدا طنیده شد و در فضا طنین افکن شد . این فریاد روح خداست و همگان را به چنگ زدن به حبل الهی دعوت کرد . این فریاد امام روح ا… الموسوی الخمینی(ره) سلاله پاکی از خاندان عصمت و طهارت بود . انسان های مظلوم و حق طلب بیدار شدند و انقلاب بزرگی در گوشه ای از دنیا به پا شد . انقلابی که انفجار نور لقب گرفت . لشکریان ابلیس از جن و انس متحد شدند تا این فریاد را خاموش کنند اما دست قدرت الهی بیرون آمد و این بار قرار است وعده الهی به وقوع بپیوندد که حتمی است . انسان های حق طلب و خدا جو در جبهه حق و حقیقت قرار گرفتند و به جنگ جبهه باطل رفتند . هشت سال با جبهه باطل جنگیدند . آری تاریخ در حال به ثمر نشستن است و این وعده حتمی الهی است . جبهه حق و حقیقت مرز ها را درنوردید و دل های حقیقت جو را در سر تاسر دنیا فتح نمود و قسم به فجر . شیطان قریب 32 سال است در مقابل جبهه حق صف آرایی می کند . اما وعده خدا چیز دیگریست زیرا این بار انسان تصمیم خود را گرفته است و می خواهد خودش را تغییر دهد تا خداوند دنیا را برایش تغییر دهد . دیگر از دوری معبود و معشوق خود خسته شده است . قلب های سلیم فقط یک نفر را می طلبند. مسلمانان در مصر ، تونس ، یمن ، خاورمیانه ، خاور دور و در یک کلمه انسانیت در حال بیدار شدن است و نسیم پیروزی می وزد. نصر من ا... و فتح قریب .

بیست و دو بهمن امسال نوید پیروزی اسلام و مستضعقین در سراسر عالم را دارد. ملت غیور و حماسی ایران در نه دی و بیست و دوم بهمن سال گذشته حساب فتنه گران را یکسره کردند و به یاری خدا می روند تا باقیمانده ها و تفاله های استکبار جهانی را به خاک مذلت نشانده و پرچم پر اقتدار و با افتخار اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر گیتی به اهتزاز در آورند.

والسلام علی من اتبع الهدی


پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی مسجد شهید ساداتی، پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی مسجد ولایت، پایگاه مقاومت ابوذر، موسسه فرهنگی راهیان صراط حقیقت، موسسه فرهنگی سجود اندیشه، کانون فرهنگی آفتاب ولایت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا