امام جمعه ابرکوه

حضور یکپارچه در راهپیمائی 22 بهمن خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را به دنبال دارد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ، مردم را به حضور پرشور در راهپیمائی 22 بهمن دعوت کرد.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت:امروز جهان شاهد موج عظیم بیداری امت اسلامی است که بر خواسته از عزم انقلابی ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

وی، قیام مردمی مصر و تونس و خیزش دینی در یمن و الجزائر و دیگر مناطق را، گویای تحقق وعده الهی رهبر فقید انقلاب ذکر نمود که صدور انقلاب را نوید داده بود.

حسینی با بیان این مسئله که پیروزی انقلاب اسلامی رهین فداکاری های همه اقشار مردم بوده است خاطر نشان ساخت: همگان این انقلاب را از خود دانسته و در راه پاسداری از آن لحظه ای دریغ نمی ورزند.

وی همچنین اطاعت متعبدانه از فرامین رهبری را، اصولی ترین تکلیف دانست و یادآور شد که مردم فهیم ایران با بصیرت و درایت مثال زدنی، خود چون گذشته نیرنگ ها و دسائس دشمنان را خنثی و بی اثر می سازند.

حسینی این حضور را با توجه به محاسبات جهانی و نگاه هائی که بر این مسئله دوخته شده است، بسیار مهم ارزیابی نمود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ابرکوه، حضور یکپارچه مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمائی 22 بهمن را با شکوه تر از گذشته خواستار شد.

وی همچنین یادآوری کرد که این حضو،ر مایه های دلگرمی و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان را فراهم ساخته و یأس و ناکامی دشمنان این انقلاب الهی را به دنبال دارد.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا