مهندس فرهمند در جلسه ی هیئت دولت در یزد:

شهرستان بافق و بهاباد 2 شهرستاني است كه هنوز گازرساني آنها شروع نشده است

مهندس فرهمند نماينده مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد در جلسه هيأت دولت در استان یزد اظهار داشت تداوم 8 سال خشكسالي در استان يزد و كاهش شديد بارندگي مشكل عمده اي را براي كشاورزان فراهم كرده و با توجه به اينكه اين استان جزء 8 استان بحراني كشور محسوب مي شود لازم است در خصوص تمديد وامهاي كشاورزي اقدام شايسته اي معمول گردد و اگر دولت مبلغي در حد 25 ميليارد تومان به اين امر اختصاص دهد بابت جريمه و كارمزد يكساله مي توان وام هاي كشاورزي را تمديد نمود.

2-گازرساني شهرستان بافق و بهاباد كه 2 شهرستاني است كه هنوز گازرساني آنها شروع نشده در اولويت كار قرار گيرد تا در حال حاضر كه طرح هدفمند كردن يارانه ها هزينه گرمايشي را بالا برده مشكل شهروندان بافق و بهاباد حل گردد.

3- حل مشكل آب وانتقال آب از منبع مطمئن به يزد كه بتواند مشكلات عمده آب آشاميدني – آب صنعت و كشاورزي را حل نمايد ضمناً در حال حاضر بخشهاي زيادي از مناطق مختلف دچار كمبود آب آشاميدني و تعداد زیادی از طرح های صنعتی به خاطر عدم تأمین آب اجرا نگردیده و نگرانی اشتغال را در شهرستان های محروم برطرف ننموده است.

4-توجه به امکانات ورزشی برای جوانان و بویژه بانوان در مناطق روستایی وشهر های کوچک که حتی از ابتدایی ترین امکانات ورزشی هم برخوردار نیستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا