همایش بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب مهریز برگزار شد.

همایش بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب مهریز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهستانی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این همایش با حضور بیش از 100 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب به منظور گرامیداشت ایام الله فجر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهستانی ضمن تبریک دهه فجر با توصيه به حفظ ارزش‌ها، بيداري و بصيرت امت را در مقابله با توطئه‌هاي دشمنان و استكبار مورد تأكيد قرار داده است

وی ضمن تاکید بر بصیرت افزایی در مقابله با جنگ نرم اظهار داشت :

هر نوع جنگي بنا بر ماهيتي كه دارد لوازم و نيرو هاي متناسب با خود را مي طلبد.از آنجا كه جنگ نرم از يك ماهيت فكري-فرهنگي برخوردار است لذا افسران اين جنگ در جبهه خودي نيرو هاي نخبه و خواص جامعه هستند.

همان طور كه طراحان سناريو هاي جنگ نرم نخبگان فكري دشمن هستند مبارزان و خنثي كنندگان جبهه خودي نيز مي بايست از نخبگان و خواص جامعه باشند تا به زواياي پيچيده اين جنگ و ترفند هاي نهفته در آن و اثرات و تبعات آن پي ببرند و عموم ملت را نسبت به آن آگاه سازند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان دهه فجر را فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها دانست و گفت:

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست. آیا احساس سربلندی نمی کنید که آیین و مکتب شما، یعنی اسلام حیات بخش، امروز در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام، امیدوار و دلخوش اند، و در این راه، عاشقانه تلاش می کنند؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا