برگزاري دوره آموزشي تفكر سيستمي و بهبود مستمر ويژه كاركنان اداره كل میراث

یزدفردا "دوره آموزشي تفكر سيستمي و بهبود مستمر با حضور كاركنان اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان در محل سالن آموزش اين اداره كل برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد: علي اكبر كاظمي گفت: كاركنان اين اداره كل با شركت در اين دوره 8 ساعته آموزشي با نحوه تفكر سيستمي و بهبود مستمر آشنا شدند.

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد ضمن اعلام اين خبر افزود: تفکر سيستمي يک فرا رشته است و از اين جهت زمينه‌ساز هم‌انديشي، گفت‌وگو و تبادل اطلاعات ميان رشته‌هاي مختلف علوم است و به ارتباط ميان اجزا و ارتباط اجزا با کل مي‌پردازد.

"كاظمي" هدف از برگزاري اين دوره را ايجاد انگيزه‌ي يادگيري به منظور خلق بينشي مشترک براي تصميم‌گيري درست و آگاهانه در بين كاركنان برشمرد.

اين مقام مسئول، اداره‌كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را مجموعه‌اي از اجزاي به هم پيوسته دانست که با هم در تعامل بوده، با هم بايستي حرکت کند و مهمتر اين‌که حرکت آن‌ها در مسير هدف مشترک كه همانا تعالي دستگاه مي‌باشد صورت پذيرد.

"كاظمي" در خاتمه گفت: تفکر سيستمي به دنبال طرح نوعي تفکر است كه به درک بهتر و دقيقتر رفتار پديدها و روند تغيير رويدادهائي که در طبيعت تکوين يافته بپردازد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا