فرماندار بافق:

روح حاکم بربرنامه های اجرایی دهه مبارکه فجر مردمی بودن ومشارکت مردم در برنامه هاست

بافق"علی عسکری سرپرست یزدفردا "فرماندار بافق:روح حاکم بر برنامه های اجرایی دهه فجر مردمی بودن و مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان در این برنامه ها است.

"ذبيح اله خواجه اي " فرماندار بافق در اولین جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت ایام ا... دهه مبارکه فجر شهرستان بافق که در محل فرمانداری تشکیل شد با بیان این مطلب افزود : این حضور می بایست با هدف آشنایی و بصیرت نسل جدید و انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان ونوجوانان انجام شود.

وی با اشاره به تقارن ایام ا... دهه فجر با ماه صفر اظهار داشت : یکی از مهمترین عنایاتی که خداوند متعال به ملت شریف ایران ارزانی داشت همین انقلاب اسلامی بودکه به برکت عزاداریهای محرم وصفر حاصل شد .

فرماندار بافق هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی وبستر سازی مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان در دهه فجر برشمرد و گفت : دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی است که باید جوانان را با دستاوردهای شکوهمندانقلاب اسلامی آشنا کرد .

وي در پایان خواستار همکاری همه نهادها ومسئولین جهت هر چه با شکوهتر برگزار نمودن برنامه های دهه فجر و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا