رضایی معاون استاندار يزد در بازدید از بیمه خدمات درمانی

در جريان پيشرفت قانون دور کاري در این اداره قرار گرفت

یزدفردا "معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد با اشاره به ابلاغ قانون دورکاري توسط نهاد رياست جمهوري به سازمان ها و ادارات کشور، حفظ و ارتقاي انسجام خانواده را يکي از مهم ترين اثرات اجرايي شدن اين قانون دانست.


به گزارش روابط عمومي استانداري، "عباسعلي رضايي" با حضور در محل اداره کل بيمه خدمات درماني استان يزد از نزديک در جريان ميزان اجرا و پيشرفت قانون دور کاري در اين اداره کل قرار گرفت.


وي در نشستي که با حضور مديرکل اداره بيمه خدمات درماني، کارمندان اين اداره و مديرکل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات استانداري برگزار شد، هدف اجراي قانون دورکاري و کوچک سازي بدنه دولت را افزايش بهره وري، کاهش هزينه هاي جاري ادارات و مصارف انرژي عنوان کرد.


معاون استاندار با بيان اين مطلب که دور کاري منجر به تنوع در محيط کاري افراد مي گردد گفت: اين امر افزايش روحيه و انگيزه کارمندان دولت در انجام امور را به همراه دارد.


وي در ادامه با اشاره به تاکيدات دين مبين اسلام بر تقويت بنيان هاي خانواده، حضور کارمندان، به ويژه بانوان در کنار اعضاي خانواده را امري ارزشمند دانست.


رضايي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سياست هاي کلي نظام اداري توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در 26 بند خاطرنشان ساخت: دولت بر اساس ابلاغيه رهبر انقلاب اسلامي ده محور اساسي استقرار دولت الکترونيک، عدالت استخدامي و نظام پرداخت، ساماندهي نيروي انساني، تمرکز زدايي، افزايش بهره بري و استقرار نظام جامع مديريت عملکرد، سلامت اداري، اصلاح ساختارها و فرآيندها،توانمند سازي و آموزش فرهنگي و تخصصي منابع انساني، تقويت مديريت و توان کارشناسي کشور و ارتقاء روحيه خود کنترلي در کارها و خدمات رساني به مردم و تکريم ارباب رجوع را به سازمان ها و ادارات ابلاغ کرد که اجرا و رعايت اين موارد منجر به تحول در نظام اداري کشور خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا