فوتبال تبریز سه گل به تربیت یزد بدهکار است!

یزدفردا "رضا بردستانی:نهم مهر امسال و در ابتدای راه جاده جام حذفی ، فولاد گستر تبریز با سه گل پرونده ی تربیت یزد را در جام حذفی مختومه اعلام نمود و تربیت نتوانست در ادامه ی این مسیر عرض اندام نماید! هرچند در ادامه فولاد گستر تبریز قافیه را به نفت مسجد سلیمان باخت و استیل آذین به خون خواهی فولاد گستر تیم نفت مسجد سلیمان را به سرنوشتی دچار نمود که چند هفته بعد خود در برابر فولاد خوزستان به آن دچار شد!اما این تبریز بود که با سه گل تربیت یزد را خیلی زود از گردونه ی جام حذفی خارج نمود.

ایستگاه پایانی دور رفت لیگ دسته ی اول این گونه رقم خورده است که یک تیم از تبریز میهمان یزدی هایی باشد که شاید سیزده هفته بعد برای صعود به لیگ برتر سخت در تبریز به دنبال کسب هر سه امتیاز آن بازی خارج از خانه باشند و از همه مهم تر هیچ معلوم نیست سرنوشت ماندن و رفتن تیم تبریزی به این بازی وابسته باشد یا خیر؟! قانون نانوشته ای دارد این فوتبال که می گوید: گل نزنی گل خواهی خورد و شرایط جدول لیگ های دوره ای می گوید امتیاز نگرفتن در بازی های خانگی در روزهایی سخت ِ میهمان بودن! تنها آه و افسوس به همراه خواهد داشت.

فولاد یزد پنجشنبه(22 دی ماه) هر چه زد به در بسته خورد و این تیم نتوانست مجموع امتیازات دور رفت خود را از عدد 16 بیشتر نماید و اما تربیت یزد اگرچه با هر نتیجه ای بازی را به نفع خود به پایان برساند نمی تواند صدر نشین شود اما، بالانشینی برای رفتن به تعطیلات نیم فصل بسیار خوشآیند است با دانستن این نکته ی مهم که نخستین بازی دور رفت نیز در یزد برگزار خواهد شد.

امروز مهابادی و یازده مردی که به میدان فراخوانده خواهند شد فقط باید به بردن با تفاضل گل فکر کنند و هیچ گونه محافظه کاری در دستور کار خود قرار ندهند چرا که نمای فعلی جدول می گوید تیم تربیت یزد 5 امتیاز و 8 گل از تیم تبریزی جلوتر است و این امتیاز قابل توجهی است.

بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب و در یک هشدار جدی باید به عرض تمامی اعضای کادر فنی و اجرایی و مدیریتی تربیت یزد برسانیم که این سه امتیاز بسیار حائز اهمیت می باشد به نحوی که می تواند یکی از سکّو های پرتاب این تیم به لیگ برتر باشد.

کسب سه امتیاز و گرفتن تفاضل گل از این بازی خانگی شرایط تیم یزدی را به نحو چشم گیری ارتقاء خواهد بخشید.

و اما کسب هر نتیجه ی دیگر که سه امتیاز آن را ازآن ِ تیم یزدی ننماید تمام راه های ورود به لیگ برتر را سد خواهد نمود. دستور بازی امروز بردن است با گل های زیاد ! مهابادی این فرمول را خوب بلد است ! در پرونده ی این مربی چندین برد پرگل ،برابر تیم های بزرگ را نشان می دهد ...

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا