وزير نيرو خبر داد:
افزایش 4 هزار تومانی قیمت برق در صورت صرفه‌جویی 15 درصدی مشترکان

یزدفردا "سرویس خبر:دولت:وزیر نیرو از طراحی نهایی قبض آب و برق خبر داد و گفت: چنانکه مشترکان برق 10 تا 15 درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند، ماهانه بیش از 3 تا 4 هزار تومان قبض برق آنها افزایش نخواهد داشت؛صدور قبض آب و برق ماهانه نشده است بلکه همانند روش‌های گذشته صدور قبوض را هر دو ماه انجام خواهند داد

وزیر نیرو از طراحی نهایی قبض آب و برق خبر داد و گفت: چنانکه مشترکان برق 10 تا 15 درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند، ماهانه بیش از 3 تا 4 هزار تومان قبض برق آنها افزایش نخواهد داشت.

به گزارش یزدفردا  به نقل از فارس ،مجید نامجو،وزیر نیرو، در ادامه افزود: تحلیل ما این است که چنانچه 70 درصد مشترکان برق 10 تا 15 درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند ماهانه بیشتر از 3 تا 4 هزار تومان قبض برق آنها افزایش نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در مورد آب نیز باید اذعان کنم که 85 درصد مشترکان آب اگر 10 تا 15 درصد صرفه‌جویی انجام دهند قبض آب آنها ماهانه بیش از 3 هزار تومان افزایش نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبوض برق و آب ماهانه صادر خواهد شد، گفت: صدور قبض آب و برق ماهانه نشده است و وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه آن همانند روش‌های گذشته صدور قبوض را هر دو ماه انجام خواهند داد.

نامجو ادامه داد: در حال حاضر برخی از صنایع انرژی‌بر همانند گذشته قبض برق ماهانه برایشان صادر می‌شود.

طراحی قبض آب و برق نهایی شد

وی تاکید کرد: طراحی قبض آب و برق نهایی شده است و با ساده‌سازی که شده به تدریج برای مشترکان صادر خواهد شد تا آنها به راحتی مصرف برق و آب خود را مدیریت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا