تولید داخلی کنتورهای هوشمند گاز

یزدفردا "شیخ بهایی گفت:‌به همه تقاضاهای تعمیر کنتورها رسیدگی شده و در بخش صنایع نیز بروز کردن کنتورها برای اصلاح سیستم اندازه گیری ، جلوگیری از هدررفت گاز و جمع آوری آنلاین اطلاعات در اولویت است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز اعلام کرد :‌ تولید داخلی کنتورهای هوشمند برای مصارف خانگی و جمع آوری اطلاعات مصرف گاز از طریق سیستم مخابراتی در دستور کار است.

به گزارش یزدفردا به نقل از واحدمرکزی خبر ، مجتبی شیخ بهایی امروز افزود : ‌به همه تقاضاهای تعمیر کنتورها رسیدگی شده و در بخش صنایع نیز بروز کردن کنتورها برای اصلاح سیستم اندازه گیری ، جلوگیری از هدررفت گاز و جمع آوری آنلاین اطلاعات در اولویت است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت : در روز های اخیر به طور میانگین روزانه 50 میلیون مترمکعب به نیروگاه ها گازرسانی شده است.

شیخ بهایی افزود : تعهد ما روزانه 30 میلیون مترمکعب گازرسانی به نیروگاه ها بوده و گازرسانی اضافی از طریق صرفه جویی های اخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ‌185 هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در کشور وجود دارد و 63 میلیون نفر زیر پوشش خدمات این شبکه هستند ، افزود : به 16 و نیم میلیون خانوار گاز رسانی شده است و حدود 13 میلیون اشتراک گاز داریم.

شیخ بهایی گفت : در 24 ساعت گذشته مصرف گاز خانگی و تجاری 365 میلیون مترمکعب بوده است و در بخش صنایع شاهد افزایش تقاضا و مصرف گاز بودیم.

وی با ارائه آمار مقایسه ای 9 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت : امسال واردات گاز طبیعی 39 و 6 دهم درصد ، مصارف نیروگاه ها 11 و نیم درصد ، مصرف سی ان جی 52 و 7 دهم درصد ، مصرف صنایع عمده 16 و نیم درصد و جمع مصارف گازرسانی 6 و 3 دهم درصد افزایش داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا