اولين جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تفت برگزار شد

یزدفردا "سرویس خبر روابط عمومی:فرماندار شهرستان تفت در اولين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي كه در محل اداره تعاون تفت برگزار شد از مديران ادارات خواست تا از ستادهاي مردمي بزرگداشت دهه فجر حمايت كنند.


"سيد احمد عبودتيان" در اين جلسه ضمن اشاره به نقش و جايگاه مردم در پيروزي انقلاب اظهار اميدواري كرد با همكاري مسئولان ادارات و مردم برنامه هاي خوبي در سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب در شهرستان داشته باشيد.


وي هم چنين از مسئولانت خواست تا نسبت به فضاسازي اداره خود متناسب با ايام عزاداري دهه آخر صفر اقدام نمايند.


در ادامه اين جلسه حجت السلام "محمد علي متوسل" ضمن تشكر از حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و نهم دی ماه، کمیته های هجده گانه ستاد دهه فجرشهرستان را اعلام و از همه مسئولین و دست اندرکاران ادارات خواست تا در اين زمينه همكاري لازم را داشته باشند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت، بصیرت دهي و آگاهی بخشی مردم، بخصوص به نسل جوان جامعه را وظیفه همه مسئولین دانست و افزود: هوشیاری و بیداری در برابر استکبار جهانی پيام حضور گسترده همه اقشار مردم در برنامه های سی و دومین سالروز یوم الله22 بهمن است.


وي در پايان گفت:اين انقلاب با رهبريهاي حضرت امام (ره) و رشادتها و جانفشانيهاي مردم در سال 57 به پيروزي رسيد و اين وظيفه ما مسئولين و مديران است كه با تمام توان خود جوانان و نوجوانان را با اين جانفشانيها آگاه سازيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا