فرماندار تفت   وضعيت اجراي قانون هدفمندي يارانه ها در تفت را تشریح کرد

تفت "خبرنگاریزدفردا "سيد احمد عبودتيان" در گفتگو با خبرنگارما ، با اشاره به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها عنصر اصلي هر كاري را مردم دانست و گفت: اگر در جنگ تحميلي مردم در قالب بسيج وارد نمي شدند ما پيروز نمي شديم. وي ادامه داد: پس از انقلاب وقتي امام (ره) ديدند در بسياري از موارد مشكلات داريم با تشكيل سازمان هايي مردم را در امور دخيل كردند، نهضت سوادآموزي، جهاد سازندگي و بسيج مستضعفين از اين قبيل بود.

وي در اين رابطه حماسه 9دي سال گذشته را ياداور شد و گفت: اين حماسه بدون فراخواني هيچ تشكيلاتي و كاملا خودجوش به وجود آمد.

وي ادامه داد: الحمدلله قانون هدفمندي يارانه ها با استقبال فوق العاده خوب مردم مواجه شد، البته نمي توان منكر يك سري از اشكالات و ناهماهنگي ها در طرحي به اين بزرگي شد. عبودتيان خاطرنشان كرد: مردم ما فهميده اند كه اين طرح به نفشان است و به همين خاطر همكاري كرده اند. وي در تأييد اين حرف كمترين برداشت از حساب يارانه ها توسط مردم را مثال زد.

فرماندار تفت با اعلام اين خبر كه در هفته اول اجراي قانون هدفمندي يارانه ها روزي پنج ميليون ليتر در مصرف سوخت صرفه جويي شده است گفت: مردم اكنون به فكر تغيير در روش مصرف خود افتاده اند.

سيد احمد عبودتيان افزود: در شهرستان تفت نيز مشكلاتي در بخش گلخانه داران، مرغداران و نانوايان بود كه طي جلساتي صحبت ها و نظراتِ سنجيده آنان را بررسي و در نهايت آناليزي تهيه و به استان ارسال نموديم. وي گفت: در موضوع گاز مايع و جايگاههاي سوخت نيز گاهاً مشكلاتي بود كه مرتفع شد.

وي با تقدير از فعاليت مناسب 124 تصريح كرد: كارمندان فرمانداري نيز همه روزه تا ساعت 21 كشيك بوده و پاسخگوي سؤالات مردم هستند.

فرماندار در مورد نرخ حمل و نقل خاطرنشان ساخت: با بخشداران، شوراهاي شهر و دهياران تدبيري كرده ايم و افزايش نرخ را بومي كرده ايم تا نه مردم مشكلي داشته باشند و نه رانندگان. وي ضرورت اين كار را سردسيري، كوهستاني و پراكندگي فوق العاده روستاها و جاده هاي شهرستان دانست.

وي اظهار اميدواري كرد كشاورزان و صنعتگران به دنبال اصلاح مصرف انرژي بوده و از روش هاي نوين استفاده كنند. به گفته وي جهادكشاورزي شهرستان موظف به ارائه تكنولوژي هاي جديد و مساعدت در تهيه آن مي باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا