رییس بازگانی استان یزد :

 نیاز استان و بعضا مازاد بر نیازهم ذخیره شده  -بازار کنترل  و  افزایش قیمتی نبوده  الا گوجه و پیاز-مردم نگران نباشند


یزدفردا "رئیس سازمان بازرگانی استان یزد گفت: بنابر احتیاط لازم، هم از طریق وزارت بازرگانی ذخیره سازی کالا انجام شده است و هم از طریق منابع استانی، این امر صورت گرفته و هم اکنون می توان گفت این ذخیره سازی بر اساس نیاز استان و حتی در برخی کالاها مازاد بر نیاز استان کالا ذخیره شده است

سرویس خبر:هدفمندکردن یارانه ها :وابط عمومی: مهراب اسکندری ، با اعلام اطمینان از ثبات و آرامش در بازار و عدم گزارش مشکل خاص در این زمینه، ابراز کرد: تاکنون هیچ گونه مشکلی در بازار گزارش نشده و بازار به دور از حساسیت ها و تنش ها در حال فعالیت است و در مراجعات حضوری نیز مشاهده کرده ایم که در جایگاه های سوخت استان نیز مشکل خاصی نبوده است.

این مقام مسوول به فعالیت بازرسان در استان اشاره و یادآور شد: به دستور وزارت بازرگانی از اردیبهشت ماه امسال، برای رسیدن به بازار مطمئن، بازرسی هایی در سطح خرده فروشان و عمده فروشان آغاز شده که هم اکنون نیز این طرح ادامه دارد. همچنین از 3 ماه گذشته طرح تشدید در این زمینه صورت گرفته و هم اینک نیز در این طرح تشدید قرار داریم. بازرسان هم به صورت روزانه بازار را رصد می کنند و تاکنون مورد خاصی را گزارش نکرده اند.

رئیس سازمان بازرگانی استان یزد ، با بیان اینکه بازار کنترل شده است و تاکنون افزایش قیمتی وجود نداشته، بیان کرد: در استان به غیر از کالاهایی که خود استان ذخیره سازی کرده، از انبارهای استان موجود گیری شده است و در مورد 22 گروه کالای استراتژیک برنامه ریزی های خوبی انجام شده و ذخیره سازی صورت گرفته؛ به گونه ای که این کالاها به اندازه کافی وجود دارد و مطمئناً با کمبودی مواجه نخواهیم شد لذا همشهریان عزیز استان هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

اسکندری ادامه داد: با اقداماتی که صورت گرفته هم اکنون بازار استان به مرحله تثبیت کالا رسیده است و به جز موارد معدود که افزایش قیمت های موردی و فصلی از جمله در گوجه فرنگی و پیاز وجود داشت، تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نگرفته و البته با تثبیت قیمت ها، شاهد کاهش قیمت در برخی کالاها نیز بوده ایم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا