وزير کشور:

نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومى با کمک اتحادیه ها کنترل مى شود

یزدفردا " وزیر کشور درباره برنامه های دولت برای کنترل و نظارت بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: با کمک خود اتحادیه‌ها و اصناف نظارت خوبی بروی نرخ کرایه ها صورت می گیرد. گشت‌های نظارتی و موتور سواران به صورت مداوم بر عملکرد تاکسی ها و اتوبوس ها نظارت می کنند و تا جایی که به ما گزارش شده، خوشبختانه تخلفی درباره افزایش نرخ کرایه ها مشاهده نشده است

مصطفی محمدنجار گفت: با کمک اتحادیه‌ها و اصناف نظارت کاملی بروی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی با شروع اجرای طرح هدفمندی یارانه ها صورت می گیرد.

وزیر کشور در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره برنامه های دولت برای کنترل و نظارت بروی ناوگان حمل و نقل عمومی با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: با کمک خود اتحادیه‌ها و اصناف نظارت خوبی برروی نرخ کرایه ها صورت می گیرد. گشت‌های نظارتی و موتور سواران به صورت مداوم بر عملکرد تاکسی ها و اتوبوس ها نظارت می کنند و تا جایی که به ما گزارش شده، خوشبختانه تخلفی درباره افزایش نرخ کرایه ها مشاهده نشده است.

نجار تاکید کرد: رانندگان تاکسی ها و اتوبوس ها فعلا به هیچ عنوان مجاز به افزایش نرخ کرایه ها نیستند و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهدشد.

وزیر کشور درباره برنامه‌های دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی نیز گفت: سه هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده است. همچنین 1500 مینی‌بوس نیز وارد شبکه حمل و نقل عمومی خواهدشد.

وی افزود: همچنین تعدادی اتوبوس هم که تاکنون متوقف بوده اند، وارد خطوط حمل و نقل عمومی می شوند. تعدادی ون هم برای خدمات رسانی بیشتر به مردم در آینده نزدیک به شبکه حمل و نقل عمومی کشور اضافه خواهندشد.

نجار توسعه و تقویت مترو را یکی دیگر از برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: برای توسعه و تقویت مترو هم بودجه مناسبی دولت اختصاص داده است و در این بخش هم سعی می کنیم مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا