آثاردکتر شریعتی، پرفروش‌ترین‌های نمایشگاه بیروت

یزدفردا "سرویس فرهنگ و ادب:مجموعه كامل آثار مرحوم دكتر «علی شریعتی» به زبان عربی، در نمایشگاه بین‌المللی امسال كتاب بیروت توانست جایگاه دوم را در پرفروش‌ترین‌های بخش كتب دینی كسب كند.


 مجموعه كامل آثار مرحوم دكتر «علی شریعتی» به زبان عربی، در نمایشگاه بین‌المللی امسال كتاب بیروت توانست جایگاه دوم را در پرفروش‌ترین‌های بخش كتب دینی كسب كند.


به گزارش یزدفردا  به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای «دارالحیاة»، مجموعه آثار دكتر علی شریعتی به زبان عربی از انتشارات مؤسسه انتشاراتی «دارالأمیر» لبنان است كه در نمایشگاه امسال كتاب بیروت به عنوان دومین آثار پرفروش در بخش كتب دینی نمایشگاه بین‌المللی كتاب لبنان معرفی شد.


كتاب «الصراط المستقیم» نوشته «عبدالله الهرری» از انتشارات مؤسسه انتشاراتی «دارالمشاریع» لبنان از دیگر كتاب‌هایی است كه در صدر آثار پرفروش دینی نمایشگاه بین‌المللی كتاب قرار گرفت.


همچنین، ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی كتاب لبنان، آثار پرفروش در بخش كتاب‌های جامعه‌شناسی، سیاست، سیره نویسی، رمان، ادبیات، شعر، تاریخ، فلسفه و روانشناسی را نیز معرفی كرد.


پنجاه و چهارمین نمایشگاه كتاب بیروت با حضور بنیاد اندیشه اسلامی و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 15 تا 25 آذرماه در بیروت برگزار شد، در این نمایشگاه بیش از 200 ناشر محلی، عربی و بین‌المللی حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا