رییس سازمان بازرگانی استان یزد :

سامانه 124 به صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایت‌های مردمی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد، مهراب اسکندری ، با بیان این مطلب گفت: با آغاز مرحله نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمت‌ها، سامانه 124 فعالیت خود را به منظور دریافت شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی افزایش داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه 124 از ساعت 8 صبح تا 21 شب با حضور کارکنان این سامانه آماده دریافت شکایت‌ها است و از ساعت 21 تا 8 صبح نیز گزارش‌های مردمی به صورت تلفنی ضبط و پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده تاکنون خاطر‌نشان کرد: بیشترین میزان شکایت‌های مطرح شده در حوزه سوخت بوده است که این امر نیز ناشی از عدم اطلاع کافی از تغییر قیمت حامل‌های سوخت در امر هدفمندسازی یارانه‌ها بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا