برگزاری مسابقه پیام عاشورا  در یزد


کانون مساجد استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ 'پیام عاشورا' به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در استان یزد خبر داد.


علی حکیمیان گفت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به سایت اینترنتی کانون فرهنگی هنری نظرکرده به آدرس www.nazarkardeh.com مراجعه و پرسش نامه موجود در سایت را تکمیل و یا با مراجعه به مساجد، ادارات ارشاد وکانون های مساجد با دریافت پرسش نامه به صورت حضوری در این مسابقه شرکت کنند.


وی با بیان اینکه حداکثر زمان شرکت در این مساقه پانزدهم دی، مصادف با پایان ماه محرم می باشد، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقه اول بهمن همزمان با شب میلاد پیامبر اکرم در مراسم قرعه کشی انتخاب خواهند شد.


مسئول کانون مساجد یزد در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه افزود: سیره زندگانی اباعبدالله الحسین در بروشوری در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و در پایان این بروشور4 سوال از شرکت کنندگان در مسابقه طرح شده است.


وی ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان شامل 5نفر از شرکت کنندگان اینترنتی و 5 نفر شرکت کنندگان حضوری جوایز ارزنده ای نظیر سفر زیارتی قم وجمکران اهداخواهد شد.


حکیمیان در پایان اظهارداشت: این مسابقه با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد وکانون فرهنگی هنری نظرکرده یزد در سطح استان برگزار می شود.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا