کاروان آسیایی شکست حصر و آزادی غزه  جمعه  از میدان آقا بابایی وارد یزد می شود


یزدفردا "کاروان آسیایی شکست محاصره غزه با نام "آزادی" که از هند حرکت خود را آغاز کرده است، ظهر پنجشنبه با استقبال پرشور مردم و مسئولان، وارد کرمان شد.
حدود 100نفر از آزادی خواهان مسلمان و دیگر ادیان که 65 نفر آنها از هنـد،پاکستان، ژاپـن، اندونزی و نپال و بقیه از ایــران هستند، اعضای این کاروان را تشکیل می دهند.
اعضای کاروان آسیایی شکست حصر غزه (آزادی) پس از یک روز اقامت در کرمان و نشست با دانشجویان وبازدید از موزه دفاع مقدس، کرمان را به مقصد یزد ترک خواهند کرد.

 این کاروان در مسیر حرکت خود پس از عبور از کرمان،یزد، اصفهان، قم، زنجان، تهران و تبریز از مرز ایران وارد ترکیه و پس از آن با گذراندن سوریه عازم غزه می شود.

 این کاروان حامل دو پیام صلح و انزجار ملل های آزادی خواه کشورهای جهان به ویژه کشورهای آسیایی را همراه دارد.

 اكنون فلسطین مساله بشریت آزادی خواه جهان و ایران اسلامی پیشگام این خیرخواهی و آزادی طلبی است.
نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی، با حمله ددمنشانه خود به نخستین کاروان آزادی غزه، اعضای این کاروان را به خاك و خون کشیدند.

در این حمله وحشیانه شماری از اعضای کاروان آزادی، شهید و شماری نیز مجروح و اسیر شدند.

این اقدام رژیم صهیونیستی خشم ملت ها و برخی دولت ها از جمله تركیه را برانگیخت و سبب شد، مردم جهان با راه اندازی كاروان های دیگر برای كمك به مردم غزه، با رژیم صهیونیستی مقابله كنند.

به گزارش یزدفردا  کاروان آسیایی غزه قرار است ازمحور کرمان وارد   شهر یزد شود و در میدا شهید آقابابایی مقابل صدا و سیمای مرکز یزد مورد استقبال مردم مومن و شهید پرور یزد قرار گیرد .

طبق برنامه اعلام شده  کاروان آسیایی شکست حصر و آزادی غزه قرار است ساعت 5 صبح از کرمان حرکت و پس از ورود به یزد در مراسم نماز دشمن شکن جمعه یزد شرکت نموده و با پیوستن چند فعال یزدی به این کاروان  مسیر خود به طرف غزه را ادامه دهد

شرکت عموم مردم مومن در این مراسم قطعا باعث دلگرمی مردم مظلوم غزه خواهد شد


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا