ويژه‌برنامه‌های ماه محرم در مهد قرآن ياسين يزد اعلام شد


یزد" فاطمه نيكونژاد خبرنگاریزدفردا ": همزمان با فرا رسيدن ماه محرم، ماه عزاداری امام‌حسين(ع) مهد قران ياسين استان يزد اقدام به برگزاری نوحه‌سرايی، سخنرانی، تعزيه‌خوانی، جلسات تفسيری قرآن و ... كرده است.


به گزارش  يزد فردا ، مهد قرآن ياسين استان يزد همزمان با فرا رسيدن ماه محرم، ماه عزاداری امام‌حسين(ع) اقدام به برگزاری نوحه‌سرايی، سخنرانی، تعزيه و ... ويژه عموم مردم‌ قرآن‌دوست كرده است.

شاعران اين مركز در حال آماده‌ كردن سروده‌های خود در رابطه با فضائل و مقام امام‌حسين(ع) برای هيئت كودكان و جوانان قرآن‌آموز مهد قرآن ياسين هستند.

همچنين مقرر شده است تا در ابتدای تمام كلاس‌های اين مركز زيارت امام‌حسين(ع) توسط تمام قرآن‌آموزان زمزمه شود.

لازم به ذكر است كه اين مركز در نظر دارد تا در ماه‌های محرم و صفر جلسات انس با قرآن، جلسات آموزش تفسير قرآن و تعزيه‌خوانی و همچنين نوحه‌سرايی با حضور كارشناسان قرآن برگزار كند.

يادآوری می‌شود مهد قرآن ياسين يزد دارای سه هيئت كودكان به نام حضرت علی‌اصغر(ع)، هيئت ويژه بانوان و ويژه آقايان است كه هر سه هيئت به عنوان هيئت جامع «انصار ياسين و عترت» در پانزده سال‌گذشته پايه‌گذاری شده و توانسته به موقعيت‌ و مقام‌هايی معنوی دست يابد.

همچنين در اين مراسم‌ها به 12 نفر از برگزيدگان طرح «واقعه عظيم» مؤسسه ياسين هدايای به رسم يادبود از اين مركز اعطا خواهد شد.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا