مشاور جوان فرمانداری میبد:

با اعمال ددمنشانه و تروریستی نمی توان جلوی جوشش وپیشرفت علمی ایران را گرفت

مشاور جوان فرمانداری میبد در جلسه مشاوران جوان دستگاههای اداری شهرستان میبد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دکتر شهریاری در حمله تروریستی و ناجوانمردانه گفت:با اعمال ددمنشانه و ناجوانمردانه نه تنها نمی توان جلوی جوشش و پیشرفت جوانان ایرانی را گرفت بلکه این اعمال ددمنشانه باعث پویایی و عزم و اراده قوی تر جوانان برای حرکت رو به جلوی علمی و در نهایت اعتلای جمهوری اسلامی در جهان خواهد شد.
در چهارمین جلسه مشاوران جوان دستگاههای اداری شهرستان میبد که در سازمان بهزیستی این شهرستان برگزار شد در ابتدای جلسه امید عندلیب فیروزآبادی ضمن تقبیح واعلام انزجار ازاین حرکت ناجوانمردانه وتروریستی اظهار داشت :دشمن پس از شکستهای پیاپی در عرصه های مختلف از روی عجزوناتوانی به اعمال تروریستی روی آورده تا شاید بتواند با این کار شکستهای قبلی خود را جبران کند که به یاری خداوند متعال و آگاهی و شناخت خدمتگزاران انقلاب اسلامی ومردم در این زمینه نیز شکست خواهد خورد.
سپس در این جلسه رئیس سازمان بهزیستی شهرستان میبد ضمن تشریح عملکرد این سازمان بخصوص در چند ساله گذشته به منظور آشنایی مشاوران جوان با خدمات این سازمان گفت: مشاوران جوان می توانند نقش بسیار موثری در آگاهی و اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها و خدمات دستگاههای اداری داشته باشند.
وی به برگزاری کلاسهای آموزش خانواده/آموزش برای زوج های جوان/اورژانس۱٢۳ اشاره کرد وگفت: این سازمان کلاسهای آموزشی بسیار موثر با هزینه کم برگزار می کند که می تواند نقش موثری در بهبود شرایط خانواده شناخت منلسب جوانان نسبت به ازدواج وبهبود رفع ناهنجاری های اجتماعی ایفا می کند.
در ادامه جلسه مشاوران جوان دستگاههای اداری میبد به بررسی مسائل مشکلات جوانان این شهرستان و همچنین ارائه راهکار به منظور برگزاری هر چه بهتروپویاتر جلسات ارائه کردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا