به بهانه  اعدام شهلا جاهد قاتل همسر ناصر محمد خانی :

قربانی شدن سه انسان در یک جنون عاشقی


یزدفردا :در پی انتشار خبر"
ناصر محمد خانی ستاره دهه 60 فوتبال ایران پس از اجرای حکم اعدام شهلا جاهد از ایران رفت "دریزدفردا
محمد سعید صالحی فیروزآبادی یکی از همراهان  فردائی طی یادداشتی تحلیلی براین خبر نوشته اند که ارزش انتشار به عنوان یک مطلب مجزا در یزدفردا را دارد که ضمن تشکر از عنایت تمام فردائیان  خصوصا جناب صالحی عزیز که از همراهان همیشگی یزدفردا بوده و  نظرات منطقی وراهگشایی ایشان در ذیل اکثر اخبار و مطالب منتشره نشان از دقت نظرشان به مطالب منتشره دارد ،مطلب تحلیلی خبر اعدام شهلا جاهد و رفتن ناصر محمد خانی را تقدیم فردائیان می کنیم


1-همه ما انسانها بر روی محوری زندگی میکنیم.نام این محور ،محور عقل و جنون است.

2-در یک طرف این محور عقلانیت آگاهی،و خویش پایی با شاخص های منطقی می باشد.کنترل تفکر،توجه به نوع افکاری که در درونمان جریان دارد و تسلط ونگاهبانی از این نوع افکار جلوه گاه بخش عقلانیت محور زندگی می باشد.
3- محور جنون خودپرستی و خود شیفتگی ،بیخودشدن از خود و ناتوانی در کنترل افکار را تشکیل می دهد.تجلی بخش جنون محور زندگی ناتوانی در کنترل پایانه های احساسی مانند خشم ،عصبانیت،اندوه ،محبت و مهربانی و دوست داشتن افسار گسیخته می باشد.
4-ما انسانهای معمولی بر روی این محور در نوسانیم.ساعاتی به بخش انسان ساز این محور میرویم و ساعاتی دیگر رویکردی به طرف بخش خطرناک این محور داریم.شناخت خود عامل بسیار مهمی در جایگاه انسان بر روی این محور است.
4- آقای محمد خانی علاوه بر اینکه خود و همسرش قربانی این خود ناشناسی است سهمی نیز در قربانی شدن شهلا جاهد نیز دارد.سهم آقای محمد خانی سپری کردن ساعت زیادی در بخش خطرناک محور زندگی و تشویق به ماندن شهلا جاهد در این بخش می باشد.
5-قربانی شدن سه انسان در این جنون عاشقی درد جانکاهی برای این جانب است.گو اینکه یکی از این سه نفر هنوز زنده است و بایستی شکنجه زیستن را تحمل نماید.
6-امیدوارم قانون نیز برای دعواهای شخصی که منجر به قتل می شود جامع نگری های لازم را داشته باشد. و همانگونه که از حقوق اولیای دم دفاع می نماید در جهت شناخت سهم و زمینه سازی قتل از طرف مقتولین و یا وابستگان مقتول تلاش لازم را بنماید.در این حالت بسیاری از این قتل ها قتل غیر عمد شناخته خواهد شد و با زندانهای طولانی زمینه آرامش اولیای دم نیز فراهم خواهد گردید.
7- همه این صحبتها در صورتی درست است که قانون در تمامی موارد قاتل واقعی را درست تشخیص داده باشد.چنانچه حتی در یک مورد تشخیص قانون از گناهکار بودن یک فرد اشتباه باشد و قانون فرد بیگناهی را به تقاص آن فرد مجازات و اعدام نماید،قانون نبایستی هیچگاه خود را ببخشد ،چرا که بر طبق آموزه های دینی ما کشتن یک بیگناه کشتن تمامی انسانها است.

انتهای مطلب

( البته نکته ضروری اینکه برای انتشار مطالب دوستان فردائی به صورت مطلب مستقل نیاز به ارتباط دوستان با ایمیل های (info@yazdfarda.com

yazdfarda@yazdfarda.com
یزدفردا که بوسیله آن معرفی کامل به همراه شماره تماس جهت ارتباط دوسویه با همکاران برای ویرایش های احتمالی و تصویر (درصورت موافقت در کنار مطالب منتشر شود ) به یزدفردا ارسال و صدور کد امنیتی ارتباطی  اختصاصی توسط یزدفردا برای بالا رفتن ضریب امنیت صحت  مطالب ارسالی صادر ،  که همه درجهت  بالا رفتن اعتماد مخاطبان به مطالب انتشار یافته  می باشد و البته انتشار نام افراد با موافقت نویسنده صورت می پذیرد و به عنوان امانت نزد سایت محفوظ خواهد بود )

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا