باارسال پیام کوتاه بدون متن به ۳۰۰۰۲۵۲۶ گزیده وصیت نامه شهدا را دریافت کنید


علاقمندان می توانند در هر ساعت شبانه روز در هر منطقه از کشور باارسال پیام کوتاه بدون متن به ۳۰۰۰۲۵۲۶ و عضویت در سامانه پیامی از بهشت، به صورت دوره ای(روزانه) وصیت نامه شهدا دریافت کنند. در ادامه توضیحات مختصری در خصوص این سامانه جدید تقدیم می گردد..

اولین سامانه دریافت پیام کوتاه وصیٌت نامه شهدا
سامانه پیامی از بهشت، اولین سامانه دریافت پیام کوتاه وصیٌت نامه شهدا، سرداران و ایثارگران عرصه دفاع مقدس در استان یزد است که در روزهای اخیر معرفی شد.
این سامانه که بر پایه فناوری پیام کوتاه و وب است ، توسط معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد طراحی و به همت گروه وبسامان کویر یزد پیاده سازی، برنامه نویسی راه اندازی شده است که دارای قابلیتهای منحصر به فردی است.

عضویت در سامانه پیامی از بهشت
عضویت در سامانه بسیار سریع و ساده است، علاقمندان می بایست برای عضویت در سامانه پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۰۰۰۲۵۲۶ ارسال نمایند.
پس از این شماره کاربر در سامانه ذخیره شده و پس از مدت کوتاهی پیام کوتاه راهنمای عضویت به کاربر ارسال میگردد که راهنمای کامل مشتمل بر جزییات کار با سامانه است.
با عضویت سامانه پیامی از بهشت، علاقمندان در سراسر کشور می توانند به صورت دوره ای(شبانه روزی) پیام کوتاهی حاوی گزیده ای از وصیت نامه شهدای استان یزد را دریافت کنند.

گروه بندی پیام کوتاه
به منظور گروه بندی پیام کوتاه ارسالی، کاربر می تواند با تعیین گروه، نوع پیام کوتاه را انتخاب کند، بدین گونه که فرد با ارسال کد 1 در گروه آقایان 2 در گروه بانوان و 3 گروه مشترک به عضویت در می آید براساس تعریف سامانه پیام کوتاهی بر مبنای گروه انتخابی را دریافت می کند.

ارسال پیام کوتاه توسط سامانه
پس از عضویت در هر دوره(روزانه ، هفتگی، ماهانه) پیام کوتاهی حاوی گزیده ای وصیت نامه همراه با نام و عنوان شهید دریافت می نماید که در حال حاضر ارسال به صورت روازنه پیش بینی شده شده است.
علاوه بر پیام کوتاه در رزوزهای خاص پیام کوتاهی با موضوع روز و به صورت مناسبتی به صورت عمومی ارسال می گردد همچنین در زمانهای مقرر ، پیام کوتاه هایی شامل اخبار و اطلاعات خاص در حوزه سامانه برای عموم کاربران ارسال می گردد.

سامانه پست الکترونیکی پیامی از بهشت
به منظور تسهیل در دریافت وصیت نامه شهدا برای عموم مردم، سامانه پست الکترونیکی پیامی از بهشت نیز پیش بینی و پیاده سازی شده است .
کاربران اینترنت می توانند با ثبت پست الکترونیکی(رایانامه) خود، به صورت دوره ای(روزانه) پست الکترونیکی حاوی گزیده ای وصیت نامه شهدا را دریافت کنند.
جهت عضویت در سامانه اینترنتی پیامی از بهشت کافیست علاقمندان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نموده و پست الکترونیکی خود را ثبت نمایند، پس از عضویت، پست الکترونیکی شامل راهنمای کامل سامانه پیامی از بهشت می نمایند.
http://shahid.smsway.ir


سخن آخر
بی شک امروز در برابر هجمه سنگین دشمن و به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ نرم، بهترین ابزار توسل به ابزارهای نوین و فناوری روز به منظور انتشار و گسترش اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایثار و شهادت است .
امید است به حول و قوه الهی و با توجه و عنایت خاصه امام عصر(عج) در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های اساسی و موثر برداشته و اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان نسل سوم را با تفکر و اندیشه ناب شهدای والامقام آشنا شوند. من الله توفیق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا