بيانیه فرماندار خاتم به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج


فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) در 5 آذر 1358 مبني بر تشكيل بسيج برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي محسوب مي شود نقش كارآمدي بسيج و اخلاص و فداكاري هاي بسيجيان دريا دل در طول تاريخ پر حماسه انقلاب و حضور عاشقانه آنها در طول 8 سال دفاع مقدس نقطه اوج درخشندگي اين نيروي عظيم محسوب مي شود .

بسيج يك جريان زلال و ريشه دار مكتبي و انقلابي است كه با دانش و آگاهي همه جانبه در تمامي صحنه ها راست قامت ايستاده و با رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي ( مدظله العالي ) نائب برحق حضرت وليعصر ( عج ) تداوم حركت مردم و سربلندي در حوزه هاي مختلف و پيشرفتهاي علمي را تضمين مي كند .

با روي كار آمدن بسيج تمامي معادلات جهاني برهم خورده و استكبار را از رسيدن به اهداف شوم خود در خاورميانه و ساير كشورهاي دنيا ناكام گذاشت .

هفته بسيج نه تنها يك مقطع تاريخي براي تكريم و تجليل از بسيج است بلكه فرصت مغتنمي براي تجديد ميثاق با آرمانهاي والايي است كه در بستر انقلاب اسلامي و متاثر از انديشه تابناك حضرت امام راحل (ره) پرورش يافته است .

بسيج امروز به لطف و عنايت خداوند متعال بازوي توانايي براي ولايت و سدي خلل ناپذير در مقابل دشمنان است .

اينجانب ضمن تبريك هفته بسيج به همه مردم مسلمان و غيور استان يزد بويژه به مردم سختكوش و مومن و بسيجيان سلحشور شهرستان خاتم ، سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي تحت زعامت مقام عظمي ولايت حضرت آيت ا... خامنه اي را از درگاه حق تعالي مسالت مي نمايم .
سيد ناصر امامي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا