نمایشگاه خانه دوست در دفتر انجمن خوشنويسان شهرستان خاتم برگزار شد

مهين رستگار خبرنگار خاتم  یزدفردا "نمایشگاه بین المللی عکس خانه دوست به همت موسسه فرهنگي هنري و پژوهشي نواي ني با حضور امام جمعه شهر هرات ، بخشدار مركزي و جمعي از مسئولين در دفتر انجمن خوشنويسان خاتم برپا شد.

حسين استبرقي مدير موسسه نواي ني درخاتم درخصوص برگزاري نمايشگاه بين المللي عكس خانه دوست تصريح كرد: نمایشگاه بين المللي عكس خانه دوست با همکاری موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای نی و با موضوع مناسک انسان ساز حج بطور همزمان با سراسر كشور درشهرستان خاتم برگزار شد

استبرقي افزود: در این نمایشگاه ، 45 اثر برگزیده حاصل کار عکاسان برجسته و شناخته شده ایرانی دارای رتبه های برتر ملی و بین المللی میباشد به نمایش گذاشته شده است .
وي گفت : نمايشگاه عكس خانه دوست از عيد قربان تا عيد غديربه مدت 7 روز دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت 7 صبح الي 8 شب در دفتر انجمن خوشنويسان خاتم واقع در خيابان امام روبروي بانك كشاورزي بازدید نمایند.
مدير موسسه نواي ني درپايان از فرماندار محترم خاتم ، امام جمعه محترم و مدير منطقه 6موسسه نواي ني و اداره فرهنگ وارشاد اسلامي تقدير وتشكر نمودند.
گفتني است : موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای نی، دارای مجوز رسمی فعالیت از
وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي می باشد که با هدف دفاع از حریم ولایت و رهبری، انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله وسلم، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ولایت فقیه و پاسداری از میراث گرانبهای شهدا و ایجاد بسترهای مناسب و زمینه سازی جهت شناسایی نخبگان، استعدادهای جوان و منابع انسانی کار آمد، ولایتمدار، متعهد و متخصص، توسط جمعی از جوانان دارای تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی، نخبه و ارزشمند این مرز و بوم تشکیل شده است.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا