استاندار یزددر نشست اعضای ستاد هفته بسیج استان یزد

جنگ کنونی را جنگ و تهدید نرم دانست

استاندار یزد گفت: مردم با آگاهی و بصیرت بالای خود در مقابل تهدیدات و جنگ نرم دشمنان ایستادگی می کنند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" در نشست اعضای ستاد هفته بسیج استان یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر، فرماندهی سپاه استان و اعضای این ستاد در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، گفت: زحمات بسیجیان در طول تاریخ انقلاب شكوهمند اسلامی ایران به ویژه در دوران طلایی دفاع مقدس قابل تقدیر و بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به جملات ارزشمند و گوهربار بنیانگذار كبير انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند:" بسیج لشکر مخلص خداست " و " بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است" گفت: این تعابیر پرمعنا را کسی فراموش نکرده و نخواهد کرد و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمي خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند:" بسیجی باید در وسط میدان باشد و نقش آفرینی کند" سپاه پاسداران به همراه بسیجیان سلحشور، به این امر جامه عمل پوشانده اند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) گفت: همه مردم در اقشار و اصناف گوناگون بسیجی اند.
استاندار يزد همچنین در خصوص تهدید نیمه سخت و راه های مقابله با آن افزود: محور ماموریت و ایستادگی در مقابل تهدید نیمه سخت، کار و فعالیت اطلاعاتی و آگاهی بخشی به مردم است.
فلاح زاده در ادامه جنگ کنونی را جنگ و تهدید نرم دانست و افزود: در حوزه تهدید نرم که همه مردم را تحت الشعاع خود قرار می دهد، سپاه پاسداران برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش اساسی را ایفا می کند.
وی در ادامه آگاهی بخشی به عموم مردم و بالابردن میزان اطلاعات و بصیرت مردم را از جمله راه های مقابله با این تهدید دانست و افزود: ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در تمامی زمینه ها به ویژه در بخش های ترویج آداب و اخلاق اسلامی،کسب روزی حلال، تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از رشد فساد و فحشا در جامعه از جمله مباحثی است که بسیجیان باید بر روی آن کار کنند.
فلاح زاده در پایان فرهنگ سازی در عرصه اجتماع را یک ماموریتی همگانی و وظیفه همه مردم دانست.
فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد نیز در ابتدای این نشست گزارشی از برنامه های پیش بینی شده سپاه استان در هفته بسیج ارائه کرد.
" سردار محمدعلي الله داد" با اشاره به این برنامه ها گفت: از یکم الی هشتم آذر ماه بیش از 140 برنامه در هفته بسیج در سراسر استان برگزار خوهد شد که تجمع 50 هزار نفری بسیجیان استان و حضور آنان در نماز جمعه شهرستان ها از جمله این برنامه ها می باشد.
وی همچنین به نامگذاری روزهای هفته بسیج اشاره کرد و افزود: دوشنبه یکم آذرماه به عنوان روز بسیج مردم و قرآن، سه شنبه بسیج خودباوری و جهاد علمی، چهارشنبه بسیج سازندگی و خدمت گزاری، پنج شنبه بسیج ولایت و بصیرت، جمعه بسیج انتظار و اقتدار، شنبه بسیج جوانان و ورزش، یکشنبه بسیج عفاف و سلامت اجتماعی نامگذاری شده که متناسب با عنوان هر روز برنامه های پیش بینی شده در سطح استان و شهرستان ها اجرا خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا