ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : 20

مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد :

جشنواره های تئاتر،نقش تعیین کننده ای در رشد وتعالی افراد جامعه دارند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های تئاتر،نقش تعیین کننده ای در رشد وتعالی افراد جامعه دارد ،گفت: هنر نمایش وتئاتر به خاطر جنبه سمعی وبصری به نحو موثرتری مخاطب را جلب می کند و حقایق شنیدنی را به مصادیق بی بدیل می کند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، یدالله راحمی ضمن تقدیر ازدست اندرکاران .برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر استانی افزود: مفاهیم اخلاقی وحماسی رزمندگان دوره 8 ساله دفاع مقدس از طریق نمایش به جنبه محسوس وقابل اجرایی در زندگی فردی واجتماعی درآمد.
وی ادامه داد: در زمانهای گذشته هنرتئاتر ونمایش دچار نوعی مظلومیت بوده است ونتوانسته آنطور که شایسته است در حیات آفرینی جامعه ایفای نقش کند ولی طی سالیان اخیر با همت وتلاش هنرمندان گامهای موثری برداشته شده است.
راحمی همچنین در مورد برگزاری جشنواره تئاتر استانی پیشنهاد داد: مسئولین فرهنگی وهنری با تشکیل جلسات کاری مشترک واتخاذ تدابیر جمعی در سایه همدلی وتعامل سازنده با یکدیگر فعالیت کنند تا بر اعتبار چنین جشنواره هایی بیفزایند.
وی گفت: با این تعامل هم هنرمندان احساس اطمینان خاطر پیدا می کنند واز طرفی در بیت المال نیز صرفه جویی می شود وبرنامه ها از غنا وتاثیرگذاری بیشتری بهره مند خواهد شد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا