مهریز   خبرنگاریزدفردا " یادواره شهیدان فهمیده، عزیزاللهی و 56 شهید دانش آموز مهریز در دبیرستان خاتم الانبیا(ص)برگزار شد.
در این مراسم احمدعلی زارعزاده فرماندار سابق با کیانی مقدم فرماندار جدید مهریز به همراه دیگر مسئولین شهرستان و دانش آموزان بسیجی مهریز حضور داشتند.
ابتدا سرهنگ اکبری فرماندار بسیج مقاومت ناحیه مهریز به عظمت جایگاه شهید فهمیده در به استقبال شهادت رفتن اشاره و گفت:
درود بر بسیجیان مملکت ما که مخلص ترین افراد جامعه ما هستند، بسیجیان منتظر یک اشاره رهبرند تا از جان خود برای این نظام مایه بگذارند
حسن حاضری مدیر آموزش و پرورش مهریز ضمن عرض تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت : افتخارات رزمندگان اسلام به اين بود كه با توكل به خدا و
اعتماد به نفس و روحيه بسيجي به رهبري امام خميني (ره) در برابرقدرتهاي استكباري ايستادند و براي ايران اسلامي افتخار آفريدند.
http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=27278_30567.jpg
سرهنگ هژبری مسئول ستاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت :دانش آموزان ما بايد بيش از گذشته در جهت شناخت اهداف و خصوصيات اين شهيد بزرگوار حركت كنند و براي تحقق اهداف او تلاش نمايند.
وی تاكيد كرد: هفته بسيج دانش آموزي ، فرصت بسيار مناسبي براي برقراري ارتباط بيشتر با شهید فهمیده و همه شهداي دانش آموز است .
هژبری تصريح كرد: بدون شك راه و مرام اين شهيد و همه شهيدان سرفراز دانش آموز تا قيام قيامت الگويي بي بديل براي نسل جوان ما خواهد بود.
مسئول ستاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به نقش شهیدان در سرافرازی این نظام اشاره کرد و گفت : خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته است و آنها بودند كه به قیمت خون خود، آبروی اسلام،
قرآن پیامبر و استقلال مملكت را حفظ كردند و حركتی كه آنها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر بوده است.
وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا خاطر نشان کرد :وظیفه قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه ای عینی و تعینی و همیشگی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا