به همت مهد قرآن ياسين؛

طرح  واقعه عظيم  در يزد اجرا می‌شود


یزد فاطمه نیکو نژاد خبرنگاریزدفردا : طرح «واقعه عظيم» روزهای چهارشنبه‌ با حضور مدرسان توانمند در مهد قرآن ياسين استان يزد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری يزد فردا : مهد قرآن ياسين يكی از مراكز قرآنی استان يزد تاكنون كلاس‌های متعددی در زمينه حفظ، ترجمه و مفاهيم و تفسير قرآن كريم برگزار كرده است، همچنين چهارشنبه‌های هر هفته همزمان با نماز مغرب و عشاء كلاس روخوانی قرآن ويژه آقايان برگزار می‌كند و فرصتی ايجاد می‌شود تا مشتاقانی كه سوره واقعه را حفظ كرده‌اند در حضور مربيان و داوران قرآن آزمون دهند.

سوره واقعه پنجاه و ششمين سوره از قرآن كريم است كه در مكه مكرمه بر پيامبر(ص) نازل شده است و دارای 96 آيه است كه طبق روايات به خواندن آن در هر شب سفارش شده كه هر كس بخواند علاوه بر كسب ثواب تلاوت كلام وحی رزق و روزيش زياد می‌شود.

لازم به ذكر است كه طرح «شفاء» كه در رابطه با سوره واقعه است در مهد قرآن ياسين استان يزد بزودی اجرا می‌شود كه جزئيات آن متعاقباً اعلام خواهد ‌شد و در پايان اين جلسات به برگزيدگان جوايز نفيسی به رسم يادبود اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بيشتر از كلاس‌های اين مهد قرآن به آدرس استان يزد، ميدان امام‌علی(ع)، بلوار آيت‌الله خامنه‌ای، كوچه عرش، مهد قرآن ياسين مراجعه و يا با شماره تلفن 03518216774 تماس حاصل كنند.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا