فرماندار يزد: 13 آبان نشان غیرت جوانان و دانشجویان ایرانی است...

یزد"سایت خبری یزدفردا "سیفی فرماندار یزد در پیام خود از آحاد مردم یزد دعوت كرد تا امسال نیز همچون سالهای گذشته هرچه با شكوه تر در راهپیمایی 13 آبان شركت نمایند. سیفی 13 آبان را نشان غیرت جوانان و دانشجویان ایرانی دانست و گفت در جریان انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان از همه اقشار دیگر مردم جلوتر بودند و اتفاق انقلابی نمی افتاد مگر اینكه یك سر آن جوانان و نوجوانان بودند.
فرماندار یزد گفت:در ماجرای 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی دانشجویان انقلابی و بسیجی نشان دادند در اطاعت از ولی امر خودشان از هیچ چیز ترس و واهمه ای ندارند ثابت كردند وقتی شعاری میدهند پای آنهم می ایستند.
سیفی ادامه داد: با این اقدام غرتمندانه، مدارك عجیبی از خیانتهای كثیف رژیم پهلوی و برنامه های شوم دستگاههای جاسوسی آمریكا پیدا شد و مهر ننگ دیگری بر پیكر این رژیم زد. حتی در بازیابی این اطلاعات جوانان نقش اصلی را ایفا كردند، چه بسا اگر این تسخیر صورت نمی گرفت اتفاقات غیر قابل جبرانی می افتاد.
وی دانشجویان امروز را همچون دانشجویان اوایل انقلاب غیرتمند دانست و گفت جوانان و دانشجویان امروز همچون قدیمی ترها پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و ما غیرتمندی آنها را در عرصه علم و دانش شاهد هستیم. فرماندار یزد حضور دانشجویان در راهپیمایی های مختلف را نشان وفاداری و ولایی بودن آنها برشمرد.
سیفی در پیام خود عنوان كرد بعضی ها فكر میكردند این راهپیمایی ها بی اثر است و دائماً مخالفت میكردند، البته بعضی ها هم مغرضانه این حرفها را میزدند اما با توجه به مواضع اخیر دولتمردان غربی، اثر راهپیمایی ها بر همگان ثابت شده و می بینید روز به روز حضور مردم در صحنه ها پررنگ تر میشود.
سیفی از حضور با شكوه مردم شهرستان یزد در راهپیمایی های مختلف تشكر و تجلیل كرد و ابراز امیداوری كرد امسال نیز اقشار مردم یزد همچون گذشته در راهپیمایی 13 آبان فعالانه حضور یابند و بار دیگر غرور و سربلندی خود را به رخ جهانیان بكشند.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا