تابش:مردم نمی‌گذارند اصلاحات حذف شود

یزدفردا "اینكه عده‌ای از اصولگرایان برای اصلاحات شرط می‌گذارند و اصلاح‌طلبان را تهدید به حذف می‌كنند نشان می‌دهد كه آنها دنبال این هستند تا به تنهایی در قدرت خودنمایی كند و در این راه حاضر نیستندجایگاه خود را با تهدید مواجه كنند
نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اشاره به اینكه مردم به اصلاح‌طلبان توجه خاصی نشان می‌دهند، همین عامل را دلیلی بر ضرورت حضور این جریان در بطن فعالیت‌های كشور می‌داند.
محمدرضا تابش با اشاره به تلاش بدنه‌ای از جبهه اصولگرایی كه دنبال حذف اصلاحات هستند،ادامه داد:اصلاحات در بطن جامعه جایگاهی شایسته را از آن خود كرده و در طول سال‌هایی كه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، نشان داده است كه اهداف نظام و اعتلای كشور نسبت به مسایل دیگر برایشان در اولویت قرار دارد.
نماینده مردم یزد در مجلس همچنین ادامه داد: اینكه عده‌ای از اصولگرایان برای اصلاحات شرط می‌گذارند و اصلاح‌طلبان را تهدید به حذف می‌كنند نشان می‌دهد كه آنها دنبال این هستند تا به تنهایی در قدرت خودنمایی كند و در این راه حاضر نیستند با حضور طیف دیگری،جایگاه خود را با خطر مواجه كنند.
وی افزود: البته نمی‌توان این عملكرد غیرمنطقی را به حساب همه جبهه اصولگرایی گذاشت. چهره‌های منطقی و عقل‌مدار اصولگرایی كه اتفاقا برای انقلاب و نظام بیشتر از این عده تلاش كرده‌اند، مشكلی با ماندگاری اصلاحات ندارند و بی‌شك آنها هم اختلاف نظرهای زیادی با آن دسته از اصولگرایان كه افراطی هستند،دارند.
تابش درباره چگونگی حضور جبهه اصلاحات در انتخابات آتی گفت: اینكه عده‌ای دنبال انتخاباتی، بدون چهره‌های اصولگرایی هستند، نشان می‌دهد كه آنها به علاقه‌مندی مردم نسبت به این جریان رقیب خود اعتقاد دارند.در شرایطی كه توجه مردم به اصلاحات غیرقابل انكار است،اصلاحات برای اینكه تعصب خود به نظام و همچنین اعتقاد خود به خط رهبری را ثابت كند، نمی‌توانند تصمیمی جزء حضور فعال در انتخابات بگیرند.

منبع:ایلنا

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا