یزدفردا "مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری بر نقش اطلاع رسانی روابط عمومی ها در خصوص اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها در كشور تاكید كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی دركارگاه آموزشی خبرنویسی و خبرنگاری كه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت برگزار شد با تبریك دهه كرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) به مسئله اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها اشاره كرد و گفت: اجرای این قانون می تواند گام موثری در جهت تحقق عدالت و شكوفایی بیش از پیش میهن عزیز اسلامی باشد.
وی با بیان این كه روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی شفاف و دقیق از نحوه و نتایج اجرای این قانون، نقش مهم و ارزنده ای را در این رابطه ایفا نمایند ادامه داد: با توجه به تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده توسط دولتمردان، هیچ گونه مشكل و نگرانی در رابطه با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها وجود ندارد. مشاور استاندار یزد با اشاره به مزیت های بالای ناشی از اجرای این قانون در كشور گفت: اجرای این قانون، اقدامی مهم در جهت كمك به اقشار مستضعف و محروم جامعه خواهد بود و بركات بسیاری را برای كشور در پی خواهد داشت.
رئیس روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه سیل در كشور پاكستان، به تاكیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به منظور كمك رسانی به مردم كشور پاكستان، ضمن قدردانی از اقدامات و كمك های مردمی صورت گرفته، خواستار توجه بیشتر مردم به این مسئله شد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با تقدیر از بیانات اصولی ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: پیشنهاد رئیس جمهور در خصوص تعیین كمیته ای حقیقت یاب در خصوص حادثه 11 سپتامبر، رسوایی سیاست های استكباری و منافقانه آمریكا را به همراه داشته است. وی از روابط عمومی نهاد و ادارات در استان خواست تا ضمن پرداختن به مسائل حوزه های كاری خود، نقش واقعی خود را در واكنش به مسائل كشوری و جهانی نیز ایفا نمایند.
قائم محمدی در ادامه با قدردانی از توجهات و تلاشهای موثر فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت در فعال نمودن روابط عمومی ادارات و نهادهای این شهرستان به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در هر سازمان اشاره كرد و افزود: نگاه مثبت و همكاری سازنده مدیران با مجموعه روابط عمومی هر سازمان، می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشكلات پیش روی روابط عمومی باشد.
وی از تشكیل شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان تفت تشكر كرد و خواستار ارتقاء نقش و جایگاه این شورا در تصمیم سازی و فعالیتهای حوزه های اطلاع رسانی و تبلیغات شهرستان شد.
قائم محمدی در پایان هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را گرامی داشت و بر نقش و اهمیت اطلاع رسانی صحیح و موثر در كاهش اثرات بحرانها و بلایای طبیعی تاکید کرد.
در ادامه این نشست اعضا به بیان سئوالات و دیدگاههای خود پرداختند و قائم محمدی به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا