در نشست هم اندیشی هتلداران یزد مطرح شد:

 به آموزش مدیران و پرسنل هتل های یزد توجه شود

یزدفردا "در نخستین نشست هم اندیشی مدیران هتل ها و مراکز اقامتی استان که به دعوت انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد صورت گرفت بر توجه به بیشتر به مبحث آموزش تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد نخستین نشست هم اندیشی مدیران هتل ها و مراکز اقامتی استان یزد با حضور فعالان صنعت هتلدارای و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد در ابتدای این نشست با تبریک روز جهانی جهانگردی و انتصاب مهندس رضایی به عنوان سرپرست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از وی خواست تا تلاش بیشتری برای حفظ صیانت از بافت تاریخی و همچنین تلاش در جهت بهبود وضعیت صنعت هتلداری در استان یزد انجام دهد.

دکتر محمد حسین محتاج اله با تشریح فعالیت های انجمن صنفی هتلداران و مراکراقامتی استان یزد، افزود: این انجمن به عنوان قانونی ترین تشکل موجود در استان در خصوص صنعت هتلداری فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به برنامه های دردست اجرا قرار است فعالیت های متمرکزی را انجام دهد.

وی به تشکیل کمیته های 12 گانه در انجمن اشاره کرد وگفت به زودی و با همکاری اعضای انجمن، فعالیت رسمی این کمیته ها آغاز خواهد شد و جلسات تخصصی با هدف شناسایی و رفع مشکلات موجود در بخش های مختلف این صنعت با حضور مسئولان دولتی انجام می شود.

محتاج اله که مدیریت هتل های زنجیره ای مهر را دارد از راه اندازی سامانه اینترنتی انجمن خبر داد و گفت این سایت خدمات مختلفی از جمله امکان رزرو آنلاین هتل ها را به زبان های مختلف انجام خواهد داد.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد نیز در این نشست بر انجام امور مرتبط با این صنعت بر محور تعامل و وفاق تاکید کرد.

مرتضی شکری با تاکید بر اینکه فعالیت انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد با دیگر تشکل ها هیچ تناقضی ندارد گفت: انجمن به عنوان یه تشکل قانونی وظایفی دارد که دیگر تشکل های موجود نمی توانند آنرا اجرا کنند.

مدیر هتل صفاییه یزد ادامه داد: برنامه های تصویب شده درهیئت مدیره انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد با تلاش و حمایت تمامی اعضا اجرایی شود.

کاظمی معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز به سوالات و برخی ابهام ها در خصوص فعالیت های در حال حاضر صنعت هتلدارای و مراکزاقامتی یزد پاسخ داد.

همچنین در ادامه رضایی سرپرست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه هتلداری یزد از قابلیت های موجود در این بخش ابراز خرسندی کرد.

وی با تبریک به هتلداران یزدی در خصوص آغاز فعالیت انجمن صنفی هتلداران و مراکزاقامتی استان یزد گفت: با حضور تشکل های قانونی و قوی می توان به آینده فعالیت های این صنعت خوشبین بود.

سرپرست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد بر ضرورت آموزش در حوزه هتلداری استان تاکید کردو گفت: یک دوره آموزشی با همکاری انجمن صنفی هتلداران و مراکر اقامتی استان یزد و جامعه هتلداران استان و سازمان میراث فرهنگی به زودی برگزار خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا