یزدفردا "معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: زائرانی که از کشور جمهوری اسلامی ایران به سفر معنوی حج تشرف می یابند سفرای اسلام و انقلاب اسلامی در حج می باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  " غلامحسین دشتی " در نشست هماهنگی برنامه های هفته حج که با حضور  مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوطه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، با اشاره  به هدف برگزاری این نشست گفت: هماهنگی دستگاه ها و اطلاع رسانی از برکات سفر معنوی حج به عموم مردم در هفته حج یکی از مهم ترین وظایف است که باید مد نظر قرار گيرد.
وی افزود: توحید محور اندیشه اسلام است و باید در حوزه عمل و زندگی نمایان گردد که شرکت در مراسمات برائت از کفار، مشرکین و مستکبرین توسط زائران بیت الله الحرام بخشی از آن را نشان می دهد.
معاون استاندار با ارائه پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه دائمی حج و زیارت به منظور ترویج و آموزش معارف حج گفت: تبلیغ حج باید در طول سال و به صورت مستمر انجام پذیرد.
وی در ادامه بر ورود هنرمندان به عرصه حج تاکید کرد و افزود: هنرمندان باید با آثار خود ظرفیت های والای انسانی، سیاسی، اجتماعی و به ویژه معنوی حج را به تصویر بکشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پایان بر همکاری مدیران استان نسبت به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات و برنامه های هفته حج تاکید کرد.
در این نشست اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات  خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا