ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه و مدیر جدید آموزش و پرورش در محل مدیریت اموزش و پرورش ابرکوه با یکدیگر دیدار نمودند.

بررسی راهکارها و هم اندیشی پیرامون ارتقای آموزش و پرورش و تنظیم چشم اندازهای آینده از پیشنهادات. شورای اسلامی شهر ابرکوه بود که مورد تأئید خطیبی قرار گرفت.

همچنین لزوم توجه بیشتر به نخبگان، شناخت و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود، از جمله دیگر پیشنهادات شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر آموزش و پرورش ابرکوه نیز در این دیدار، سوابق تأسیس اولین مدارس در ابرکوه و شخصیت های برجسته این شهرستان در سطح ایران و جهان را ،نشاندهنده استعدادهای بالقوه جوانان این شهرستان دانست.

وی نیاز شهرستان را، شناخت افرادی دانست که می توانند در اعتلای آموزش و پرورش ابرکوه ب ایفای ایفای نقش بپردازند.

خطیبی با قدر دانی از اعضای شورای شهر و دغدغه های به حق آنان به عنوان منتخبین واقعی مردم ،از آنان خواست یاری رسان این اداره در جذب منتخبان شهرستان، به جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان، در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورش باشند.

وی همچنین خواستار ایفای نقش شوراهای اسلامی در جهت سوق دادن بیشتر افکار مردم به سمت آموزش و پرورش در جهت یادآوری تأثیر ارزشمند این نهاد فرهنگی شد.

خطیبی همچنین اظهار داشت: همانطور که افتخار آفرینی جوانان را نتیجه زحمات خود می دانیم می بایست در مورد خطاهای برخی دیگراز آنان نیز، از عملکرد خود سر افکنده باشیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا