ابرکوه رحیم میرعظیم سر پرستی یزد فردا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی را پیروی از ولایت مطلقه فقیه دانست.

محمد علی فاتحی که حضوری 34 ماهه در جبهه های دفاع مقدس داشته است، اعتقاد دارد که همانطور که تاکنون و در طی 30 سال گذشته، انقلاب شکوهمند اسلامی با پیروی از ولایت مطلقه فقیه، راه خود را شناخته است ، در ادامه نیز می بایست با همین رویه، در جهت رسیدن به اهداف خود تلاش نماید.

فاتحی با اشاره به فتنه بعد از انتخابات افزود: همانطور که در این حوادث نقش رهبری نظام در حفاظت از انقلاب اسلامی، آشکار گردید و دوست و دشمن بر این نقش ارزنده صحه گذاشتند، از این به بعد نیز مطمئنأ مردم ولایتمدار ایران اسلامی، با استفاده از این نعمت عظیم، توطئه های دشمنان، بخصوص دام گستردن در مسیر جوانان را به شکست می کشاند.

فاتحی نسل جوان امروز را بسیار روشن و نیاز امروز کشور را توجه به این نسل عنوان نمود.

وی خاطر نشان ساخت: اعتقاد دارم که برخی از جوانان، به جهت عدم شناخت از حیله های دشمنان، در برخی از مسیرهای ناصواب افتاده اند و چنانچه دربصیرت بخشی به آنان تلاش کنیم،آنان نیز همراه با دیگر جوانان، چون نسل اول انقلاب و حتی بهتر از آنان، در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهند نمود.

وی حضور انبوه جوانان در نماز جمعه ، راهپیمائی ها و دیگر صحنه های انقلاب را پشتوانه انقلاب اسلامی دانست که انشاءالله به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) منتهی شود.

وی افزود: یقینأ حرکت در مسیر ولایت، راهگشای رفع مشکلاتی است که بد خواهان انقلاب اسلامی در این مسیر قرار می دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا