یزدفردا "فرماندار شهرستان در اين ديدار كه شب گذشته و به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد در محل آموزشكده امين شهرستان خاتم برگزار شد طي سخناني گفت : دانشجو بايد با بصيرت و آگاهي و مطالعه و دشمن شناسي كامل هميشه و در همه صحنه ها حضور فعال و مثمر ثمر داشته باشد .

وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام و شهدا افزود الحمدالله ملت در همه صحنه ها ي دفاع از اسلام و انقلاب در صحنه حاضر بوده است و دانشجويان انقلابي و فهيم نيز هميشه جزو پيشتازان اين عرصه بوده اند.

امامي در ادامه به سوالات گوناگون دانشجويان در زمينه دستاوردهاي سفر رئيس جمهور به نيورك توطئه قرآن سوزي ، قانون هدفمندي يارانه ها و ... پاسخ داد.

امامي ميبدي در اين ديدار كه مسئولين آموزشكده و جمعي از اساتيد اين مركز آموزشي نيز حضور داشتند از حضور دانشجويان آموزشكده كشاورزي امين در صحنه ها و عرصه هاي مختلف اجتماعي هرات تقدير و تشكر كرد و از مسئولين آموزشكده خواست نسبت به رفع كمبودها و درخواستهاي دانشجويان تلاش و پيگيري بيش از پيش داشته باشند.

غلامرضا مروستي رئيس آموزشكده امين نيز در پايان از حضور فرماندار در اين مركز آموزشي تشكر كرد و گزارشي از فعاليتها و اقدامات خود در مدت كوتاه مسئوليتش در اين مركز آموزش عالي ارائه داد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا