یزدفردا"معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بر جذب و استخدام فرزندان شاهد و جانبازان بالای 25 درصد که متقاضی استخدام در ادارات می باشند، تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " عباسعلی رضایی" در نشستی که با حضور معاونین اداری و مالی دستگاه های دولتی استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، با اشاره به طرح انتقال شرکت ها و نيروي انساني از تهران به ساير استانها، تعداد متقاضيان انتقال به استان يزد را 269 نفر اعلام كرد و گفت: 237 نفر از اين تعداد مرد و 32 نفر ديگر از بانوان مي باشند.
وي از انتقال قطعي 39 نفر از اين متقاضيان ، به استان يزد خبر داد و افزود: 6 نفر از این افراد در حال انتقال هستند و انتقال مابقي نيز در دست پيگيري است.
رضایی همچنین از آمادگی یزد برای انتقال 14 شرکت پایتخت به استان خبر داد.
معاون استاندار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش اجرای طرح دورکاری در صرفه جویی هزینه های مصرفی دولت گفت: حداقل زمان دوره دورکاری شش ماه است که در این مدت کارهای محوله باید بررسی شده و کارمندان حداقل هفته ای یک بار در سازمان خود حاضر شوند.
وی افزود: کارمندانی که به صورت دورکاری انجام وظیفه می کنند، به دلیل استفاده از امکانات شخصی خود در منزل از 5 درصد افزایش حقوق بهره مند می شوند.
معاون استاندار در خصوص اجرای پروژه طرح افکار سنجی گفت: این طرح همه ساله بر اساس سیاست های دولت انجام می شود که محوریت آن طرح تکریم ارباب رجوع می باشد.
وی با تاکید بر تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی مدیران ، کارکنان و کارمندان دستگاه های دولتی، با اشاره به ابلاغ سندIT به کلیه ادارات استان از در دست تهیه بودن سند تحول اداری در استان یزد خبر داد.
در این نشست اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا